Vanochtend op mijn nod (uitgaande van cyclus van 28 dagen) getest. Binnen 5 min een mega tuurstreep. Toen ik uit het werk kwam zag ik dat de streep nog altijd tuur maar wel al beter zichtbaar was. Zelfs manlief zag hem. Hij lijkt roze maar is moeilijk te zien. Gisteren Had ik ook getest met kv2v5 maar deze was echt om wit! Wat denken jullie? Ik ben overigens nog niet te enthousiast hoor, ik weet dat die streep eerst duidelijker moet worden! Maar af en toe denk ik dat ik mezelf streepjes aanvraag omdat ik het zo graag wil!
Ik zie hem ook heel licht.. spannend! Zou over twee dagen weer testen dan zou die stuk duidelijker moeten zijn. Succes!
Ik duim voor je. Had net zo'n tuurstreep vandaag. Blijft spannend. Heb normaal ook omowit. Duimen meid!
Test van daarnet. Ik zie nog amper verschil maar ik weet dat het 48 kan duren voordat Hcg zich verdubbeld. Ik zal na het werk nog een foto maken van beide opgedroogde testen naast elkaar..
Kan me voorstellen dat jullie hem slecht / niet zien. In het echt is hij wel zichtbaar maar daar is dan ook alles mee gezegd. Dus ik zie hem ook nog niet als positief.
Net op aanraden van manlief een cb met indicator gedaan; niet zwanger. Tegelijk van dezelfde urine een kv2v5 test met weer een licht streepje. Begin te denken dat als er al wat zit, het wel niet goed zal zijn..