Even ademen... Oke hier komt het.. Ik heb 3&4 decemeber inseminatie gehad, eergisteren-avond pijnlijke steken in onderbuik en net eigenlijk omdat ik geen geduld had toch testje gedaan.. Eigenlijk te vroeg! ( ik weet het ) mag op zn vroegst pas dinsdag testen.. Ik dacht aah laat maar en smeet hem weg, maar ergens wilde ik toch kijken en zag heeeeel licht streepje staan!!!! Ik dacht ben ik nou gek? Dus riep mijn vriendin en we gingen bij de achterdeur staan vanwege het licht en inderdaad ze zag een een heeel licht streepje.. Zou het zooo zijn????
Je hebt toch ook denk ik pregnyl gespoten ofzo ? , want ik heb ook iui en krijg er pregnyl bij en dat blijf 10 dagen ofzo in je zitten ,
Hier nog een test ( ander merkje ) en bewust gekeken naar de tijd. 4 a 5 minuten gewacht gekeken en toen deze foto gemaakt! Denk toch echt raak hé??
Gefeliciteerd! Ik had m'n eerste test ook al weggegooid omdat ie negatief was. Dacht ik... Op een gegeven moment toch uit het prullenbakje gevist en toen ik goed keek stond er gewoon een lichte streep! Dacht dat ik gek werd
Haha, herkenbaar! En nu maar erop los testen elke ochtend! Ik heb wel erg snel lichte streepjes. Dit is 7 dagen voor de verwachte menstruatie.. Hopelijk kan hij nu alleen maar donkder worden ( bloos )