Zien jullie iets?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mom86, Apr 27, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Waarschijnlijk is het niks... maar toch zie ik heel vaag een streepje. (Of ik wil het zien haha) Het is bijna niet op de foto te krijgen.
    Of zou het een indroogstreep zijn? Weet niet of sensitest daar last van heeft...

margarethd likes this.
  2. Fadim

Fadim Actief lid

Aug 11, 2014
    473
    187
    43
    ik zie helaas niks. hoeveel dpo zit je?

3. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    Ik lijk op de onderste wat te zien, moet wel heel goed turen. Op de bovenste zie ik niks.

4. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik zie op allebei niks. Hopelijk komt het nog!

5. Mom86

Mom86 Niet meer actief

27 maart laatste ongi na de pil. 13 april positieve ovulatietest
    22 april tm 25 april bloedverlies (ik denk gewoon de menstruatie) dus zou als ik dat bloedverlies niet mee reken op 12dpo zijn?

Ik ga er niet vanuit dat het iets is (had het namelijk al wel opgegeven deze ronde), maar toch een gevoel dat ik moest testen...

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,912
    15,583
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie ook niks helaas.
    Mocht de bloeding van 22 april van een innesteling zijn geweest had ik nu wel een duidelijker streepje verwacht.

7. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Ik zie helaas ook niks

8. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Was ik al bang voor... :$

9. Fadim

Fadim Actief lid

Aug 11, 2014
    473
    187
    43
    over 2 dagen nog een keer testen

Mom86 likes this.
  10. Theetante

Theetante Actief lid

Mar 3, 2018
    193
    91
    28
    Ik zie er helaas ook niets op. Vervelend die onzekerheid :(

11. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ga ik doen!

12. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

Apr 10, 2018
    2,317
    1,660
    113
    Female
    Waarom had je een test gedaan dan? Klinkt onaardig maar zo bedoel ik het niet. Was je menstruatie anders dan anders de laatste keer? Heb je kwaaltjes? Want helaas zie ik ook niets op je testen maar als de menstruatie gewoon een menstruatie is dan is het ook logisch dat je test negatief is. Of was het veel te vroeg voor een menstruatie en dacht je aan innestelbloeding? 12 DPO is dan wel vroeg en als je in het echt wel iets ziet (foto is altijd veel lastiger te zien) dan zou ik zeker over 2 dagen weer testen.

13. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Omdat ik al een paar dagen gevoelige borsten heb en enorm moe ben..wat herkenbaar is van de vorige keren. Daarom dacht ik test gewoon. Dat bloedverlies was naar berekening een week te vroeg, zeker als je bedenkt dat ik op uiterlijk dag 20 de eisprong gehad heb. En daarbij is 7 dagen menstruatie normaal bij mij (met en zonder pil), maar nu stopte het al met 3 dagen.
    Het is dan ook nog maar de eerste ronde na het stoppen van de pil, dus m'n lichaam doet nog natuurlijk lekker wat het zelf wil...

14. Juwi

Juwi Actief lid

Jun 8, 2016
    264
    111
    43
    Female
    Ik zie helemaal niks helaas

Share This Page