Welke zwangerschapstest kopen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Soturi, 24 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Zoals de titel al zegt, welke zwangerschapstests zijn op dit moment -naast de predictor- het meest betrouwbaar.

Omdat de predictor wat aan de prijs is, gebruik ik die liever niet als ik nog niet eens zeker weet of er een streepje komt. Maar eerder om een streepje te bevestigen.
    Voorheen testte ik ook met kruidvat, maar daar hoor ik steeds minder goede verhalen over hier op ZP de laatste tijd. En action heb ik ook gebruikt, maar na twee maanden op rij tests die heel ver weg wat lieten zien, maar zonder oploop (en zonder streep op de predictor), ga ik er vanuit dat ook die niet de meest betrouwbare zijn. Of in ieder geval, als ik het weer eens niet kan weerstaan om veel te vroeg te testen, geven ze me valse hoop.

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar goedkope tests (dipsticks) die ik het beste kan gebruiken. Met daarnaast de predictor ter bevestiging. Ivm de predictor hoeven het dus geen extreem gevoelige tests te zijn.

Ook had ik gelezen dat de zwangerschapstests van zwanger en kids nog wel eens vals positief gaven. Maar welke zijn dus wel goed? Als het via internet is, dan zou het fijn zijn als het met linkje is.

2. Bine84

Bine84 Actief lid

22 dec 2014
    442
    288
    63
    Ik zelf zou dan toch voor kruidvat 2 voor 5 euro gaan. Uiteraard met stip op nr 1 de predictor ;) ik hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben!

Soturi vindt dit leuk.
  3. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Bij de op=op voordeelwinkel is de predictor: 2 testen voor 5 euro

Verder kruidvat2v5 is hetzelfde als wondfo bij www.zwangerenkids.nl (dezelfde test maar goedkoper)

Maar lees hier de laatste tijd wat meer slechtere ervaringen met Kruidvat.

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vond de sensitest dipsticks altijd wel fijn, maar dat is jaren geleden. Geen idee of die nu nog goed zijn...

5. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik heb sensitest dipsticks en die blijven omowit bij mij, dus denk niet dat je daar valse hoop van krijgt. Hoe gevoelig ze zijn weet ik niet.

6. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Sensitest extra gevoelig vanaf 10 meet die, altijd omo wit bij niet zwanger

Fearfull vindt dit leuk.
  7. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Ik lees heel veel negatieve dingen van de 2besure dipsticks maar ik ben er eigenlijk wel tevreden van, nog geen valse streepjes gezien

8. Juun012

Juun012 Bekend lid

30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Predictor heb ik nog nooit gebruikt dus geen ervaring.

Kruidvat testen en action testen waren hier altijd prima! Deze deed ik eerst en dan voor de lol nog een mooie digitale clearblue test voor het plakboek :p

Ik heb nog nooit een valse test gehad van welk merk ook..

9. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ik heb er toch voor gekozen om wondfo te bestellen. Wil ook een aantal predictor in huis hebben om eventuele streepjes te bevestigen. Dus dan moet dat wel goed komen denk ik zo.

Elisabeth83 vindt dit leuk.
  10. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Wondfo heeft bij mij wel valse streepjes gegeven maar misschien was dat gewoon een foute lichting ofzo. Bij de op is op zijn er pakjes te koop met predictor early en express voor 5 euro. Net zo goedkoop als de kv dus. Bij mijn zwangerschappen de plustest van de kv gebruikt en die knalde (was ver overtijd) maar ze schijnen ook soms vals positief uit te slaan. Hopelijk ben je snel zwanger!

Soturi vindt dit leuk.
  11. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Gewoon kruidvat hier hoor. Al 3 zwangerschappen. Al moet ik wel zeggen dat ik ze minder mooi geworden vind. Maar vals positief heb ik ze nooit gehad.

Soturi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina