Kruidvat early

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mamavan3bengels, 9 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan3bengels

9 feb 2021
    66
    4
    8
    Vrouw
    Ik lees veel vals positieve verhalen over de kruidvat early maar hier een foto van mijn 2 testen van vandaag! Wat denken jullie ? 20210209_201545.jpg 20210209_201545.jpg

2. Mamavan3bengels

9 feb 2021
    66
    4
    8
    Vrouw
  3. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    De breedte van het streepje klopt wel dus ik denk wel dat deze positief is. Heb je nog andere testen in huis?

4. Mamavan3bengels

9 feb 2021
    66
    4
    8
    Vrouw
    Ja de 2 v 5 van kruidvat , heb deze ook gedaan maar had een heel vaag streepje niet zichtbaar op een foto , deze doe ik morgen vroeg nog een keertje ! Zou me verbazen dat het effectief positief is. Ik ben denk ik namelijk vorige week ongesteld geweest , al waren de testen voor ik ongesteld was allemaal negatief.

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    zou het kunnen dat je tegen je eisprong aan zit? want soms reageren de testen op je eisprong. Zeker als je vorige week ongesteld bent geweest zou je anders nu flink overtijd zijn en een dikke vette streep moeten hebben als het toch van een zwangerschap is

Fennec vindt dit leuk.
  6. Mamavan3bengels

9 feb 2021
    66
    4
    8
    Vrouw
    Ik weet mijn laatste ongesteldheid niet maar ok gebruik al ruim 2 jaar geen anti conceptie meer en al 2 jaar word ik gewoon uit het niets ongesteld , deze keer ben ik donderdag begonnen met enkel beetje bloed bij het vegen , donderdag op vrijdag niets en vrijdag was het veel meer , zaterdag was het minder en zondag nog minder sinds gisteren soms nog bij het vegen een klein beetje roze . Anders heb ik dik donker bloed met enorm veel stolsels en deze keer was het helder rood zonder stolsels . Eisprong zou wel heel vlug zijn niet?

7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    oke ja je zei dat je vorige week ongesteld was dus daar ga ik dan vanuit. Maar dit klinkt dan niet als een echte menstruatie. Zou kunnen dat het innestelbloed was, maar dan zou je de komende dagen steeds een duidelijker streepje moeten krijgen als je zwanger bent. Ik zie de streepjes wel, althans die op de linker

8. Mamavan3bengels

9 feb 2021
    66
    4
    8
    Vrouw
    De linkse is een paar uur na de rechtse gemaakt! Ik durft niet te hopen dat het zo is we zien wel ! Het was alvast niet de bedoeling zwanger te worden maar het zou welkom zijn . Ik voel me zeker al wel anders dan anders

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    heb je een foto van de kv 2 voor 5? Ben ook zeker benieuwd naar je volgende testen

10. Mamavan3bengels

9 feb 2021
    66
    4
    8
    Vrouw
    Is op de foto niets waar te nemen je moet echt heel goed kijken voor je iets ziet. Als ik hem naar het licht hou zie ik het wel duidelijker maar dan nog moet je goed kijken. Ik verwacht er zelf niet te veel van

11. Mamavan3bengels

9 feb 2021
    66
    4
    8
    Vrouw
    De 2v4 van kruidvat was deze morgen negatief dus de 2 andere zijn vals positief! Zoals ik verwacht had dus.

12. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Worden over die early Kruidvat testen geen klachten gemeld bij Kruidvat? Kan toch niet dat ze zo vaak vals zijn!

13. Mamavan3bengels

9 feb 2021
    66
    4
    8
    Vrouw
    Blijkbaar testen ze bijna allemaal vals positief als ze een licht streepje hebben op sommige uitzonderingen na . Ik had deze morgen weer een licht positieve en mijn vriendin gisteren een negatieve. Aangezien ze niet oplopen ben ik er zeker van dat ze bijna allemaal vals positief testen

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina