ik vind kruidvat fijner omdat ze gewoon net zo goed zijn als pampers maar ze stinken gewoon niet. Bovendien lijkt het bij pampers net alsof het doorgelekt is (is het echter niet)
loesie1982: maak me ook niet druk hoor,vond het gewoon vreemd. want de aldi luier is smaller als de kruidvat,daarom dacht ik een dikke prop hoe kan dat dan?? vandaar...
voor mijn zoontje van bijna 2 gebruik ik wel de kruidvat luiers en die zijn supergoed maar bij mijn dochtertje gebruik ik de pampers..heb wel de kruidvat gebruikt maar ze werd steeds met een natte romper wakker. geen succes dus. als ze iets ouder is koop ik wel gewoon de kruidvat luiers
Ik heb er ook een topic over geopend dat die het beste uit de test kwam. Maar wel met weinig mensen getest. Maar wij gebruiken ze en zijn erg tevreden! kan denk ik echt per kindje verschillen. Gewoon proberen, dan weet je het!
Kruidvat vond ik erg fijn. Maar helaas krijgt mijn zoontje er erg rode billen van. Ik ben het meest tevreden over de C1000 luiers. Goede pasvorm (zowel bij mijn dochter met afrikaanse billen en bovenbenen als bij mijn zoontje met oerhollandse kleine billetjes) stinken niet, lekken niet door bij mijn kids en ze hebben nooit klamme billetjes met het verschonen. Ze zijn wel ietsje dikker maar zijn wel gewoon goed soepel.
Nou die test blijkt dus niet erg betrouwbaar. 17 baby's en hun papa's Mijn man kennende verschoont hij heel makkelijk een vaak een luier maar pasvorm en materiaal etc daar kijkt hij niet naar haha daar let mama dan weer op. Zo zie je ook maar weer dat het ook per kindje verschillend is. Bij mij lekt pampers nooit echt door maar bij mijn jongste zat er wel vaak een natte plek op de romper maar dat kwam dan omdat zijn peimeltje niet goed zat en hij naar boven plaste waardoor het snel boven de luier kwam haha.
Wij gebruiken vanaf de geboorte al pampers. Ik wil best kruidvat proberen, maar dan moet ik meteen een heel pak kopen en als het dan niet bevalt, vindt ik dat ook zonde. 's Nachts baby dry en overdag active fit. Bij de active fit denken veel mensen dat ons manneke niet eens een luier aan heeft. Nooit last van doorlekken(we letten goed bij het verschonen op de randjes, want toen onze zoon net geboren was, lekte hij de hele tijd door, nu standaard even een vinger langs de randen)
materiaal vind ik fijner van pampers. alleen sinds een paar weken lekt ie ineens door ?? nog nooit gehad. de baby dry maat 4 hebben we hier. maar elke keer als ik die om doe voor de nacht is het weer een natte boel s'morgens met kruidvat dus niet. die lekt niet door hier. dus nu overdag maar pampers baby dry en s'nachts kruidvat dus in dat opzicht hier de beste. maar qua materiaal vind ik pampers fijner
Hier ook sinds een paar weken kruidvat luiers. Had altijd pampers en was daar heel tevreden over, totdat ze bij de pampers iets hadden veranderd, waardoor ze nog minder zouden doorlekken, echter haalde ik mijn zoontje 's ochtends uit pad met een natte romper. Sindsdien kruidvat luiers, zijn wel iets stugger, belangrijkste is dat hij nu droog blijft. Dus ik ben blij met de Krujidvat luiers.