Etos H.A. voeding vind ik erg goed bevallen! Lost goed op met alleen maar schudden, geen klontjes en de prijs was geloof ik 10,99 per pak (2x 400 gram). Weet niet wat nutrilon HA kostte, maar dacht wel ca 5 euro duurder?
Hey meiden, Even een kruidvat nummer 2 standaard vraagje: Onze 2ling drinkt nu nog nutrilon. Ik wil misschien overstappen naar de kruidvat voeding. Hoeveel zit er in een pak nummer 2 standaard? En hoe duur is die? Is kruidvatvoeding net zo goed als nutrilon en is het ooit weleens in de aanbieding? Grtz minniemouse.
Hier al een kleine 4 maanden extra care van kruidvat. Inderdaad, wat klontjes, maar als je een beetje heet water+poeder+schudden en dan de rest van het (koudere) water erbij doet, hebben wij geen last meer van klontjes.
Wij hebben heel kort Extra Care van Kruidvat gebruikt. Wij hadden best vaak klontjes hoe veel we ook schudde en hoe we het ook klaarmaakte, het maakte niet uit. Verder dronk ons meisje er heel slecht van. De flessen gingen niet leeg. Wij zijn snel overgestapt op Friso HA en toen ging het weer goed.
Hier de kruitvat (extra care) voeding nr1 voor krampjes en moeilijke ontlasting. Hij klontert iets meer dan de nutrilon. Maar ik heb de oplossing: Koud water in de fles, voeding erin en even met een vorkje goed roeren. Dan warm maken (magnetron) en dan nog eens met het vorkje door roeren. Hier geen klontjes meer , en een tevreden kindje
Flessen schudden wordt trouwens afgeraden voor kindjes met krampjes. Want er komt te veel lucht in de voeding door het schudden.
Hier gebruik ik al jaren de Kruidvat Extra Care en ik heb nog nooit last gehad van klontjes. Ik schud of klop de melk gewoon goed en controleer altijd of er klontjes of iets in zitten. Het scheelt ook nog weer 2 euro met de Etos Hypo ALlergeen, die heb ik ook gebruikt en ik merkte geen verschil. Ik kan het alleen maar aanraden!
Hier 6 maanden lang de HA gebruikt en weinig last gehad van klontjes. Scheelt wellicht dat wij de voeding eerst in een voedingsdoosje deden en toen pas in de fles???? (vond het zo rot in de smalle Difrax-fles scheppen, dus vandaar). Denk dat door deze methode de voeding al wat losser in het water kwam en daardoor dus minder klontjes. Zoon deed het iig erg goed op deze voeding. Nu al weer 3 maanden naar volle tevredenheid de Standaard 2 van Kruidvat