Hebben hier meer moeders een bugaboo donkey? Mijn grote knul van 4 mnd past nauwelijks meer in de wieg, dus ik wil het zitje gaan gebruiken. Alleen deze lijkt niet helemaal plat te kunnen. Ik kan hem wel in zijn geheel kantelen (rug horizontaal), maar dan liggen de beentjes omhoog. Klopt dat of zie ik iets over het hoofd? Vind dit namelijk niet zo fijn voor lange wandelingen met een slapende baby.
Nee dat kan niet anders, de 'zithouding' blijft er altijd in bij alle bugaboo kinderwagens. Ik heb overigens niet het idee dat kinderen er last van hebben, ik had een paar weken voor mijn bevalling een kindje om even op te passen dus had onze buffalo omgebouwd van reiswieg naar zitting en ze heeft heerlijk geslapen in de wagen tijdens het wandelen, beentjes had ze zelf in kleermakerszit zegmaar gevouwen, dat lag denk ik lekker.
Klopt, hij kan wel liggen maar het blijft een zit houding. Je kindje is dan ook wel heel groot als die met 4 maand niet meer in een donkey wieg past! Heeft hij er last van of is het puur jouw gevoel. Want liggen met opgetrokken beentjes vind bijna geen enkele baby erg hoor!
Heb het nog niet geprobeerd hoor, maar mijn gevoel 'zegt' dat ik hem liever zo lang mogelijk plat heb. En inderdaad is hij erg groot . Hij rolt ook graag naar zijn buik om te slapen en dat is in zo'n stoeltje natuurlijk niet te doen. In de wieg lukt het nog net.