Ik weet niet zeker of die in de goede categorie staat maar anders wordt die vast verplaatst Ik ben op zoek naar een geboorte bord voor in de tuin. Waar kan je die dingen eigenlijk bestellen, huren of kopen? Iemand die een goed adres weet in regio Eindhoven.
In principe regelen familie of vrienden dat ( hier in iedergeval wel) en vaak is het zelfgemaakt.en als je zeker weet dat dat niet gebeurd heeft iemand anders misschien wel een tip.
Hier niet Dat verschilt écht per regio en soms zelfs per dorp. Daar kan je niks van zeggen dus. In een grote stad zal het sowieso minder vaak voorkomen dan op het platteland. Wij hebben er uiteindelijk zelf een gemaakt, maar er staan ook veel geboorteboorden op marktplaats. Er is zelfs een eigen categorie voor. ⥠Vind geboortebord in Kraamcadeaus en Geboorteborden op Marktplaats.nl Verder inderdaad even googlen
Ik heb er zelf één gemaakt. Houten plank met een paaltje erachter, toen houten letters van zijn naam in een kleurtje geverfd en erop geplakt. Aan beide kanten ervan een versierseltje. En ik wilde er eigenlijk een mandje en ooievaar bovenop maar dat heb ik niet kunnen vinden dus werd hem uiteindelijk niet.
Waar woon je? Wij hebben gekozen voor krijt op de raam ipv een geboortebord in de tuin. Vind dat zo ontsierend