Kruidvat Fletcher-hotelbon

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Kukido, Nov 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kukido

Kukido Fanatiek lid

Jun 16, 2016
    2,365
    2,962
    113
    Ik heb nog een Kruidvat hotelbon liggen. Die wou ik gaan verzilveren. Kom ik erachter dat ik 2 codes nodig heb om een kamer te reserveren. Ik heb toen maar één code gekregen in de winkel van Kruidvat.

Wat kan ik nu doen?

2. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,498
    4,338
    113
    Female
    Je hebt er sowieso twee nodig, een bon per persoon. Ik geloof niet dat je veel kan met één bon.

3. zigzag

zigzag Fanatiek lid

Oct 21, 2015
    1,970
    686
    113
    Female
    dit inderdaad.. je moet er altijd 2 kopen voor 1 nacht.
    Denk dat dit een gevalletje "pech" is.. er zullen niet veel mensen zijn die 1 bon overhebben omdat je normaal dus geen oneven aantal bonnen over hebt. Misschien via MP proberen 1 of 2 bonnen over te kopen als je echt een nachtje weg wil. En anders zou ik die bon gewoon als verloren beschouwen.. je hebt er niks aan.

4. Kukido

Kukido Fanatiek lid

Jun 16, 2016
    2,365
    2,962
    113
    Maar die kruidvat-medewerker had mij dat toch moeten vertellen, toen ik die bon kocht?

5. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,498
    4,338
    113
    Female
    Nou... nee, er staat altijd duidelijk in de folder dat het per persoon is.

6. Kukido

Kukido Fanatiek lid

Jun 16, 2016
    2,365
    2,962
    113
    Dat foldertje zat in het mapje wat ik kreeg samen met de kassabon Dus gisteren pas dat foldertje wat er bij zat gelezen.

Ik vind dat zij me bij aankoop erop had moeten wijzen dat ik twee codes moest kopen omdat het anders totaal nutteloos is.

7. Kukido

Kukido Fanatiek lid

Jun 16, 2016
    2,365
    2,962
    113
    Maar goed, ik heb Kruidvat gemaild. Ben benieuwd wat voor reactie ik krijg.

8. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,498
    4,338
    113
    Female
    Tsja, dat vind jij, ik vind daarentegen dat jij zelf verantwoordelijk bent voor je aankopen. In de 'grote folder' van het kruidvat staat altijd duidelijk dat het per persoon is.
    De dame van het kruidvat is niet verantwoordelijk om bij elka aanbieding uit te gaan leggen hoe het werkt?!

En daarnaast denk ik dat je rijkelijk laar bent met boeken... er is niet zoveel keus meer nu ben ik bang. Dit soort aanbiedingen, moet je echt op de dag van de aankoop gelijk boeken, anders zijn de keuzes op en heb je genoegen te nemen met wat er nog is.

9. Kukido

Kukido Fanatiek lid

Jun 16, 2016
    2,365
    2,962
    113
    Ik heb die normale folder niet gehad. Ik vroeg: "Mag ik een hotelkamerbon" "Ja hoor, u heeft tot eind februari tijd om te boeken, dat is dan €9,95."

Wat ze had moeten doen is: "Ja hoor, dat kan, maar u heeft twee nodig om een kamer te boeken en heeft dan tot eind februari de tijd om ze te verzileren".

10. Kukido

Kukido Fanatiek lid

Jun 16, 2016
    2,365
    2,962
    113
    Verder vind ik het eigenlijk maar een rare actie. Een hotelkamer voor € 9.95 waar je twee codes voor nodig hebt en dat je dan maar één krijgt. Dan moeten ze die codes toch per twee verkopen, dan krijg je dit soort dingen niet.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik vind het ook heel raar dat als je er altijd 2 nodig hebt, ze ze ook verkopen per stuk. Hoop dat Kruidvat je tegemoet wil komen, want los zul je ze nergens meer kunnen krijgen denk ik zo.

12. Kukido

Kukido Fanatiek lid

Jun 16, 2016
    2,365
    2,962
    113
    0,0 coulance :/

13. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,498
    4,338
    113
    Female
    Wij maken er (bijna) elk jaar gebruik van, met zijn drieen op een kamer en heb dan 3 bonnen nodig, want ook voor mijn dochter betaal ik dan. Ik koop er dan meestal 6 tegelijk voor een weekend, dus 2 nachten in hetzelfde hotel.

14. Naast dat er duidelijk staat aangegeven dat het p.p.p.n is én dat je ALTIJD 2 bonnen per kamer nodig hebt, ook als je alleen verblijft, had boeken nu toch niet zoveel zin meer. Eind september zat min of meer alles al vol (zelfs toen de bonnen nog gewoon werden verkocht bij Kruidvat, was er in alle weekenden zo goed als niets meer te boeken, op een enkel hotelletje -met heel veel slechte reviews uiteraard- in Friesland na).. Als je de bonnen haalt moet je echt metéén boeken, wil je nog een beetje keuze hebben..

Maar goed, desondanks vind ik het ook heel stom dat ze ook los verkocht worden. Voor zover ik weet is het ook niet zo dat er 3-persoonskamers beschikbaar zijn, waarvoor je een losse bon in combinatie met andere bonnen dus zou kunnen begrijpen. Ik ben nog nooit tegengekomen dat ik meer dan 3 codes in kon vullen in ieder geval, ook niet bij familiekamers die wij vaak boeken. Ik vind het trouwens ook belachelijk dat die bonnen nog steeds verkocht werden toen alles min of meer al vol zat. Ook daarbij geven ze duidelijk aan dat er een beperkt aantal kamers per hotel per datum beschikbaar is en dat je zo snel mogelijk moet boeken, want vol is vol, maar toch..

Wij maken ook ieder jaar meerdere keren gebruik van deze actie en ik vind het een fijne actie, maar je moet wel héél goed opletten.

15. Elsa86

Elsa86 VIP lid

Jun 30, 2014
    6,570
    3,507
    113
    Dat blijkt dan wel weer. Ik had ook 2 bonnen gekocht, maar nog niet verzilverd. Dat is dus weggegooid geld?
    Nou ja, jammer dan:)

16. Misschien verkopen aan iemand die hem kan gebruiken voor z'n drieen?
    Of ergens zelf nog een tweede bon kopen?

Vervelend!

Share This Page