Aankomende week veel babyspullen in de aanbieding bij de Kruidvat, van hun merk Bambino. Spulletjes zijn o.a.: - boxkleed - rompertjes - slabbertjes - hoeslaken - badcape - bedzeiltje - pyjama - luiertas - hydrofiel luiers - flessen en bekers - aankleedkussenhoes - spuugdoekjes - laken en sloop - slaapzak Ook van Kruidvat verzorgingsproducten voor baby een aanbieding; 2e artikel voor de halve prijs Veel shop plezier Racebabe
Veel van die spullen heb ik ook vanmiddag gekocht, alleen niet bij het Kruidvat ](*,) #-o (wij krijgen de folder morgen pas en dus wist ik het niet). Ach een paar extra van die dingen kan geen kwaad... Liefs, Tanya
Ik had hm gister al gekregen met de reclame en zag dat ie op internet er nog niet was, dus ik dacht; ik waarschuw alvast
Heb een zeiltje, luiers en hoeslakentje gekocht Ging ook kijken voor de luiertas, maar die viel me toch tegen...
Ik heb ook ff ingeslagen! heb pyamatje en slaapzak gekocht. Ook een omslagdoek en een aankleedkussenhoes gekocht
ik ging al hierheen om het te plaatsen maar het was al geplaatst ik ga zo ook even langs! zag ook een buggy voor 15 euro! lijkt me handig voor erbij!.
Hier 3 boxkleden gekocht. 2 voor mezelf, 1 voor mijn ouders.. Ik was als eerste in de winkel, en binnen 2 min. was alles al uitverkocht.. Was gelukkig op tijd.. Zelfs de camera's etc. waren niet aan te slepen. Luiertassen waren hier niet..
Nemo, ik hoop voor je dat er morgen nog wat aanwezig is. Ik moet morgen ook even terug met 1 pakje luiers, die zijn nl. enorm scheef :S Zowat een ruitvorm ipv een rechthoek/vierkant