Ik heb 2 pyamas voor azra gekocht en 2 aankleedkussen hoezen en een badcape. (de laatste 2 zijn eigenlijk voor de 2de) Ik wou ook zo een cadeau doos komen maar wacht liever tot ik zwanger ben.
Haha, ik heb 't al! 2x een hele stoere slaapzak, een KNAL-roze aankleedkussen hoes en een leuk kraamsetje voor een nieuwe baby. Leuk leuk leuk. Groetjes van Kiki
Vandaag bij de kruidvat geweest maar eigenlijk in de veronderstelling dat ze wel niet veel meer zouden hebben. Gelukkig viel dat nog mee dus heb ik slabberjes gekocht, een pyama (62), een hoes voor het aankleedkussen (blauw) en een boxkleed (groen). Wilde ook de kraamdoos ophalen (we hadden een mailtje dat het binnen zou zijn) maar die hadden ze helaas nog niet, ze waren wel zo aardig om onze naam en tel te noteren zodat ze bellen als het binnen is. Groetjes
Ik was gisteren naar het kruidvat geweest. Had 2x lakens met kussensloop gekocht voor het ledikant, blauw boxkleed, 2 pyjama's maat 62/68 dat waren de spulletjes uit de folder en verder 4 rompertjes van winnie the pooh.
Ik wilde graag ledikant laken en sloop en deze waren uitverkocht!!! Bij de HEMA hebben ze ook leuke aanbiedingen voor de beeb!![/b]
Selaam me man gaat morgen een boxkleed halen en een ledikant lakenstje halen in het lime groen. Dat is precies de kleur dat de babykamer gaat krijgen echt super. Ik hoo pdat het niet is uitverkocht, zou het wel jammer vinden!
Ben gisteren nog ff gaan kijken... Heb een heel lief fleece dekentje, een lief pyjamaatje en alvast een slaapzak voor volgend jaar gekocht.
Ben vanmorgen nog even snel heen gehobbeld. Twee rompertjes, twee slabbetjes en een ledikantlakensetje gekocht. Wat is dat toch leuk, dat geshop in babydingetjes!! Bij de HEMA 5 slabbetjes gekocht voor 3 euro. Deze zijn wel kleiner, maar in het begin superhandig. Met klittebandsluiting.
Bij de Hema hebben ze idd ook leuke dingn in de aanbieding, had daar slabbetjes gekocht. Was vandaag nog wezen kijken bij Kruidvat of ze nog iets uit de folder hadden maar alles was uit verkocht. Gelukkig was ik dinsdag al geweest
Vandaag voor iets anders bij t kruidvat en zag daar van die mee groei eetstoelen in de aanbieding (van die mooie houten) voor maar 40,-! Zag vandaag n vergelijkbare bij prenatal voor 79,- dussss lekker goedkoop bij t kruidvat! Maar mag er van mn vriend geen kopen tot we de echo gehad hebben Zal je zien dat t weg is vrijdag
Ik ben vandaag nog even binnengewipt bij het Kruidvat en toch nog slabbertjes, een slaapzak en een badcape gescoord Was er vast van overtuigd dat alles weg zou zijn maar zo zie je dus maar