Hoi! We zijn bezig met de babykamer. Nu hebben we alle wanden met wit (geweven structuur) behang gedaan. 1 wand gaan we aquakleurig oververven. Tegen die wand komen het ledikantje en de kledingkast te staan. Gordijntje is lichtgrijs met witte sterren. De andere wand blijft wit maar er komt ook een witte commode tegen te staan. De wandopberger die we hadden is niet mooi meer en dus willen we iets anders voor boven de commode kopen. We willen niet iets wits, want dat zie je niet tegen een witte muur en wordt wel erg saai. Dus ik zit meer te kijken naar houten kistjes/vierkanten voor aan de muur. De houten versie van de xenos vind ik eigenlijk te licht hout. Van die veilingkistjes lijken me ook leuk, maar die zijn weer te diep, dan komen ze veel te ver naar voren. Wie heeft er leuke ideeën? (we willen niet een gewone plank, maar wel iets wat van de zijkant dicht is)
wij gaan ze morgen ophangen, dan zal ik een foto plaatsen. Die van mij zijn vanuit mijn babykamer en hebben we voor de oudste ook gebruikt.
Je kan ook gewoon kopen wat je vind en dan zelf een kleurtje geven zodat het helemaal in je kamertje past. Kleur is makkelijk aan te passen!
Het is heel lastig kistjes te vinden vond ik. Ik heb uiteindelijk wel die van de xenon gebruikt. Ze hebben verschillende. Die van mij hebben een krijtbordachtig plaatje op de voorkant waar je wat op kunt schrijven. Maar als je ze ophangt zie je daar niks van. Idd schilderen is een optie. Andere winkels hebben vaak setjes waarbij je altijd 3 verschillende formaten moet kopen. (tenzij je dat juist wilt natuurlijk..) Kijk dan eens bij de bouwmarkten.
degene die ik zie hebben allemaal een fineerlaagje erop, dat is niet te verven volgens mij. Op zich zou ik lichtgrijs ook nog wel leuk vinden, maar in eerste instantie kijken we echt voor hout, dus dat moet wel zo te koop zijn.
heb wel bij de xenos gekeken, maar zegt me zo niks? Heb je een foto? 3 verschillende formaten vinden we niet erg, we willen er sowieso minstens 2 ophangen. Zou zoiets nog wat zijn? FÖRHÖJA Bovenkast - lichtblauw, 20x30 cm - IKEA (de grijze versie)
letterbak | lief! lifestyle fotokubus set van 2 | lief! lifestyle Voorbeeld: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
bedankt voor de tips! maar die van lief! zijn me wat te duur. En de andere is een beetje te groot, we hebben liever een paar kleinere vakken. (niet te klein want de verzorgingsproducten moeten er wel in kunnen staan)
Ik heb diverse dingen gewoon geschilderd/gelakt in de kleur die ik graag wilde. Deze met dingen kan je gewoon lakken hoor, ff een acrylrolletje voor gebruiken.
Ik wou ook blokjes halen en laats waren ze in de aanbieding bij Bas Van der Heijden/Dirgos. 3 voor 5 euro, in verschillende kleuren. Ik heb ze in het wite gehaald en ga nu de voorkant in verschillende kleuren verven. Als je niet echt je kleur kan vinden zou ik eiken of wit kopen en ze gewoon verven. 1 of 2 laagjes verf en ze zijn custommade, het leuke er bij is, niemand heeft ze dan zoals jij ze hebt.
Dames, bedankt voor alle tips. Ben uiteindelijk nog een keer naar de praxis gegaan en deze gevonden!: Wandkubussen grijs eiken | Praxis
Ik heb foto's gemaakt, ik weet alleen niet of je ze nog nodig hebt. Maar ik plaats ze wel even. Ik weet alleen niet of die ze kantelt...