Nutrilon Omneo

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Tania, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ons zoontje heeft erg veel last van krampjes.Het lijkt ook steeds erger te worden. Vannacht hebben we bijna niet geslapen omdat hij zo'n pijn had. Ook ligt hij soms de hele dag te persen om te poepen, wat uiteindelijk wel lukt maar hij heeft wel eerst de hele dag pijn.'Z'n ontlasting is niet hard. We geven al infacol maar dat lijkt niet echt meer te helpen.
    Nu wil ik overstappen op Nutrilon Omneo. Moet ik dat eerst met het cb overleggen? (Dat staat op de doos) En misschien mensen met dezelfde ervaringen en hielp het bij jullie kindje?

2. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Bij ons werkte de friso comfort beter dan de omneo. De omneo maakte het eigenlijk alleen maar erger. Ook hebben wij een bezoekje aan een osteopaat gebracht met veel succes.
    Succes ermee. En ik zou wel even overleggen met cb, hoewel je daar soms ook niet echt wat aan heb hoor, hiihi.

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij gebruiken Omneo voor Tessa en dat gaat prima! Maar ook hier zat het probleem dieper en heeft de osteopaat moeten helpen.....

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Wij zijn 5 dagen geleden overgestapt van de standaard naar Omneo, en ik heb een heel ander kindje. Hier werkt het tot nu toe zeker!

Hier gaf het CB zelf aan dat Omneo misschien een oplossing voor ons zou zijn.

Deel Deze Pagina