Hallo, ik heb zojuist een zw-testje gedaan, ik zit nu op 9/10dpo denk ik? (positieve ov test gehad op 21 maart) Het is lastig op de foto te krijgen, maar in het echt zie ik een heeel licht streepje, kleur kan ik niet goed zien. Is zo een licht streepje normaal voor 9/10dpo? Of is het een indroger? Wie ziet het ook? Ik ga zowiezo denk ik morgenochtend nogmaals proberen met ochtendurine, dat zou denk ik beter zijn..
Ik kan dus niet zien of het streepje lichtroze is, hij lijkt iig niet zwart of grijs.. ooww spannend ik kan niet wachten om weer te testen zou zo geweldig zijn als het nu een keertje positief zou zijn na meer dan een jaar!!!
Zag meteen op de bovenste iets zonder te turen! Nog licht maar dat is logisch voor 9/10 dpo viel wel meteen mijn oog op!
Ik zie ook wel iets. Echter zit je niet op 9-10 dpo maar op 8-9 dpo. Je eisprong is dan op 22-23 mrt geweest (1-2 dagen na posi ovu).
Oke dat kan dus verklaren waarom hij nog zo licht is Zal hij dan morgenochtend al iets donkerder zijn of kan ik beter zaterdag of zondag weer testen?
Net weer een testje gedaan en nu is de streep er niet meer, pas na langer wachten (10 min) lijk ik iets te zien.. is er nog hoop?? Hier baal ik echt van De bovenste test was van gisteren, onderste van zojuist. Bovenste streepje zie ik bijna ook niet meer nu, maar mssn is dat omdat het nu opgedroogd is
Ik denk dat er altijd nog hoop is zolang je vroeg voor je nod gaat testen. Helaas is het ook iets wat meiden heel verdrietig maakt als er een streepje stond en ze toch ongesteld worden. Dit is waarom ik persoonlijk geen fan ben van zo vroeg testen. Ik zou 2 dagen wachten en dan eens testen. Als je streepje dan niet is opgelopen ben je helaas niet zwanger
Ik zie ze zeker wel, en kv is pas na n halfuur echt duidelijk. Gewoon morgen weer testen en dan is hij hopelijk verder opgelopen!
Bij je eerste test, onderste foto zag ik vaag wat. Maar of het een goed lijntje is... Even afwachten en zondag nog eens testen, het is immers nog vroeg! Succes!
Op de test van vandaag zie ik nog steeds een streepje. Anders even een nieuwe foto maken als het is opgedroogd.
KV is juist heel snel duidelijk. En na een half uur moet je niet meer kijken voor een betrouwbare uitslag. Ontopic: ik zag bij de eerste foto's wel een streepje en met de 2de test zie ik ook wel een streepje hoor.. Maar je bent echt nog heel vroeg met testen..