zo voel ik me ook, alleen toch weer heel anders dan de andere keren, dus misschien zit nu dan eens goed.
Ik hoop het voor je Ik vind het na 8 weken nog steeds onwerkelijk hoor en heb morgen me echo dus dan blijkt of alles goed zit. Ben wel heeeeeel zenuwachtig
zoals ik het zie was de andere test op 10 juni negatief en op 11 juni begon je al wat meer te zien , toch?
haha ! kan het met goed voorstellen! zo onwerkelijk natuurlijk leuk hoor! Geniet van je zwangerschap meis!
nou als jij 3 dagen voor je nod zo positief test dan ben je gewoon goed zwanger suc 7 morgen. Laat we ff weten hoe het was!
De bovenste is van 31-03 met kruidvat dat was op 13 dagen na mijn eisprong.. een dag eerder was clearblue digitaal ook al positief
@ Scorpion; tja toevalli kwam ik hier terecht, maar zeg niets Word wel erg spannend meis, heb er in ieder geval goed gevoel bij . liefs Wen
hahahaha herkenbaar.. ik teste eerst met de kv positief en denk een dag of 5 pas positief met cb toen ik mijn eerste positieve test had met de kv teste ik nog negatief met de cb
hoi Scorpion! ik had even een vraagje.. zie dat je pendelt.. zou je voor mij willen pendelen? vraag me af of ik zwanger ben deze maand... Laat je heteven weten zodat ik mijn gegevens kan pb-en naar je? thanks! x
hey schorpion heb je jezelf nog in kunnen houden met testen haha. Ik heb vandaag het hartje zien kloppen 183 BMP hihi