even een vraagje, heb nu 2 keer negatief getest, ben inmiddels 1 week overtijd, heb wat symptomen maar bedenk me wel dat ik die misschien wil voelen. Die kv testen, 2 voor 5, ik begrijp dat ie redelijk tot goed testen, heb tot op heden cb gehad. Maakt het nog uit op welk tijdstip van de dag? Ik begreep dat bij vroege zwangerschap je nog steeds beter 's ochtends kunt testen vanwege de gespaarde hcg van de nacht? groetjes
De kv 2 voor 5 testen zijn inderdaad populair hier op zp. En het is inderdaad het beste om 's morgens te testen. Dan zit er de meeste HCG in je urine. De kv 2 voor 5 testen schijnen ook behoorlijk gevoelig te zijn.
Dat is echt hele grote onzin hoor! De waarde van jouw hCG zijn op elk moment van de dag hetzelfde. Wel is het zo dat de deze waardes hoger worden naarmate jouw zwangerschap verder vordert! Zo is dat 3 - 426 IU/L of MIU/ML gerekend 14 dagen vanaf de bevruchting en 18 - 7.340 21 dagen gerekend vanaf de bevruchting! Dus de meest hCG 's ochtends in je urine is dus pertinent verzonnen!
Nou nou rustig maar. Ik kan me voorstellen dat je niet daadwerkelijk meer HCG hebt, maar het is 's morgens in ieder geval geconcentreerder. Hoe verklaar je anders dat veel meiden in het begin van hun zwangerschap nega testen als ze 's avond testen en posi als ze 's morgens testen (dus op dezelfde dag).
ik heb positief getest met kv paar dagen voor me nod en toen was die al duidelijk en heb het helemaal niet met ochtendurine gedaan gewoon in de midag dus het maakt helemaal niet uit als je maar niet te veel drinkt van te voren sucees
Ik zeg ook niet dat het niet kan hoor, maar dat in de ochtend je urine minder verdund is en dat de HCG dan geconcentreerde is. Geef je zelf ook al aan, je had weinig gedronken.