Hier ook alleen maar troep! Geen speelgoed, geen slaapzakken of wat dan ook voor kinderen, alleen zooi...
heb hier een cars loop auto gekocht nu voor 14,00 en elmo fietsje voor 12,50 stond er van de week nog niet nu wel
Hier ook vooral veel zooi...maar goed, wel vier multo's en twee setjes 'scrap'papier gekocht voor een knutselprojectje... Bij de Trekpleister trouwens zelfde soort aanbieding, maar dan met een rode sticker...daar van de week wat haarspeldjes, haarelastiekjes en kralen gehaald.
Ik ben goed geslaagd: slaapzak (5,00), Little People poppetjes (2,50), knutselspullen/stickers (2,00). Niet veel, maar ik had niet veel nodig. De poppetjes zijn trouwens het bruidspaar dat ooit op onze trouwkaart komt te staan.
Ik wil ook een Elmo/Ernie loopfietsje! Zijn ze nu 12,50 mamavd? https://online.kruidvat.nl/product/70558-40985/Sesamstraathoutenloopfiets.html?parentid=13980000000115&navigationid=13980000000748
Hier geen loopfietsje gehaald.. hij leert met dat loopfietsje nog niet zn evenwicht te bewaren omdat er 4 wieletjes aan zitten ipv 2! Maar hier zijn er nog heel veel. Jammer dat bij sommige filialen bijna niks meer is ...
vanochtend gescoord: Bosch gereedschapset met werkbank Blokken sesamstraat Setje kleding Muts 14,00!!
Dora zwemboard Mooie grote rietenmand voor boodschappen/strand Chihuahua hond met tasje Houten loopkar/kinderwagen Knutselspullen Elastiekjes Vaas
Ik werk bij kruidvat! De gele stickerssss oooooh wat een verschrikking!!! Kost me aan het einde van mn werkdag gewoon mn hele dagloon
Vandaag pannensetje meegenomen met 50%; vorige week ook al langs gelopen, eerder deze week ook al, maar zat geen stickertje op, dus heb het gewoon gevraagd. Exact hetzelfde setje als dat van de Hema, die daar voor bijna 10 euro ligt
De bambino slaapzakjes waren toch ook voor de helft? Heb er hier één in mijn hand gehad waar een gele sticker op zat. Deze was echter roze en daar heb ik niks aan . Ik dacht ook hier gelezen te hebben dat jullie ze voor 5 euro hadden. Mijn moeder heeft gisteren een grijze meegenomen en heeft er 10euro voor betaald. Hij zat niet in de verpakking, maar er is een roze gescand. Zou ik er even mee terug moeten gaan?