wij houden nl van streepjes turen en hebben heeeeeeeeeele goede ogen..hihihihihi....ook al zie je zelf niks.. gewoon ff in je album zetten..ben nieuwsgierig..hihihih
Dan ik m beter opsturen... hahaha. Ik ga vanmiddag weer ff een nieuwe doen (vanavond).. En dan zet ik m meteen in de album, want nu ziet die test er nie meer uit. Is dat okey?
Ik heb ook zo'n twijfelstreepje, hij was wel ietsje duidelijk als gisteren en binnen de tijd met het blote oog te zien. Op de foto wat moeilijker. Foto staat in mijn album. De KV test van 3 Sept
Hij is wel roze. Alleen had ik vanmorgen een flinke tempdip. Dus ik hoop niet dat mijn ongi alsnog komt.. Anders is het misschien toch een vmk.. Ik hoop dat het wegblijft en dat ik morgen gewoon een positest heb. Ik hoop voor jou hetzelfde meid !
Mijn temp was vanmorgen 37.3.. vin ik net iets te hoog... heb m altijd rond 37 zitten na mijn ei.. max 37.1. Maar dat tempen zegt ook niet alles aangezien deze ook na je NOD nog kan dalen.
Ga bijna vanmiddag weer een test doen.. (alsof ik geld te veel over heb). Of moet ik geduldig zijn? Bye the way.. vorige zwangerschap had ik smiddags een positievere test dan in de ochtend. Raar genoeg..
Als je genoeg testen heb kun je het gewoon doen, misschien dat ik er einde van de middag nog 1 tegenaan gooi mits ik ongi ben geworden .. Succes meid.
als de testen van kv van 2 voor 5 roze kleuren hoe licht ook ben je zwanger staat ook bij de bij sluiting dan heeft ie hcg gevonden anders kan die echt niet roze kleuren maar ja heb wel vroeg getest dus vandaar dat ie licht is. afwachten nog en hopelijk blijf de ongi weg. gr jojo29
Ik ga zo door deze storm toch wel testen halen hoor.. dat heb ik er wel voor over.. Dus jullie horen het rond half 7!
Ja helaas wel .. Ging er ook wel vanuit.. Ben alleen bang vmk omdat ik toch een licht posi test had !
Nou, nu zakt de moed me toch wel wat in de schoenen... maar goed, zal rekening houden met het ergste.
Ik heb nieuws: Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De lijn is nu duidelijker te zien, nogsteeds wel licht maar wel duidelijker. Mijn man kon m ook gewoon zien en die verscheen binnen 1 minuut! liefs, mamaT