ziek zwak en misselijk. .. symptomen of verbeelding

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door deniseee, 27 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    De titel zegt het al een beetje .. ik voel me beroerd... ben super moe en hoofdpijn de hele dag... misselijk en gammel.. krampen steeds . .. ik kan me niet voorstellen dat er nu al eventueel symptomen zijn 21 april had ik een positieve test maar ik voel me toch lamlendig

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Positieve zwangerschapstest?? Dan zou je nu vijf weken zijn en ja de klachten kunnen vroeg beginnen

3. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Als je 21 april positief getest hebt (en neem aan dat je een zwangerschapstest bedoelt?) kun je inderdaad al zwangerschapssymptomen hebben. Heel vervelend, maar het hoort erbij 😉 Ik wens je een fijne zwangerschap en hoop dat je er ondanks de kwaaltjes toch van kan genieten :)

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Meiden, ze had toen een posi ovu test (check geschiedenis). ;)

Het zou een griepje kunnen zijn, maar ja er zijn ook vrouwen die claimen al zo vroeg zw verschijnselen te hebben (op 5 dpo).
    Er rest niks anders dan afwachten tot je nod en tot die tijd maar van een griep uitgaan. ;)

5. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Aahh oke! Dan wordt t al anders. Lijkt me sterk dat t dan al zwangerschapssymptomen zijn eerlijk gezegd. Hoelang ben je al gestopt met de pil? En idd, misschien heb je een griepje onder de leden? Verder kun je niet veel anders doen dan afwachten en dan over een week een testje wagen :) Ben benieuwd!!

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Haha Rogi, zover onderzoek ik niet hoor :D:D

Nee dan wordt het een ander verhaal..dan helaas toch nog even afwachten...symptomen zeggen helaas niet zo veel.

7. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Ohja .. Sorry super stom. Idd een positieve ovulatietest. Al een jaar en wat maanden zonder pil.

Leek me ook sterk dat k nu al symptomen heb maar t voelt gewoon zo vreemd

Mn lijf zal me vast weer lekker voor de gek houden hahahhaa. . We wachten maar gewoon af

8. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Pfff ja, inderdaad! Heel raar hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Ik dacht ook iedere maand dat het wel raak moest zijn gezien al die kwaaltjes die ik had ;) Maar net die maand dat ik het niet verwacht had was het raak :) Maar ik zal heel hard voor je duimen in ieder geval!

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dan ben je nu 7 dagen verder? Denk niet dat je last hebt van zwangerschapssymptomen, misschien een griepje.

10. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Herken het helaas.
    Ik was vorige week vanaf 3-4 dpo zo moe en nu nog steeds
    Maar vanochtend een witte test...
    Op werk ook loei druk en werk mee dus zal dan wel daardoor kimen...

11. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Jaaaa gek word ik ervan... k blijf maar buikpijn houden... steeds denk ik. Ja nu ongesteld geworden maar niks hahaha nouja we wachten maar gewoon af. Meer kunnen we toch niet.. maar k zal t me allemaal wel verbeelden 😅

Deel Deze Pagina