Kruidvat kadodoos

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sijke, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sijke

Sijke Bekend lid

weet iemand rond welke tijd je de kruidvat kadodoos kunt halen? Ben er al wel over gebeld, met een aanbieding over energie (heel irritant!) maar hoor nog niets over die doos.

groetjes

2. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar. In het bevestigingsmailtje stond rond de 7e maand. Dus het zal hopelijk wel snel zijn. :D

3. Danny

Danny Niet meer actief

goede vraag ja, ik wacht er ook nog steeds op.

4. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    wij worden ook steeds gebeld met aanbiedingen van energie etc maar verder niets gehoord nog,zelf die gasten maar es mailen

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Kruidvat duurde bij mij heeel erg lang, ik heb uiteindelijk maar een keer een mailtje gestuurd en toen kreeg ik de ophaalbon. Maar normaal is geloof ik wel aan het einde van de zwangerschap.

6. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Er staat in hun mail:
    "Vanaf de zevende zwangerschapsmaand word je uitgenodigd om de geschenkendoos bij Kruidvat op te halen. "

ik heb nog niks gehoord...maar wie weet komende week?! zo niet dan ga ik ze maar een mailtje sturen! :)

7. Channie7

Channie7 Actief lid

30 aug 2006
    114
    0
    0
    Ik kreeg bij mijn bevestiging van opgave een mailtje met daarin de datum dat ik het ophaalbericht zou krijgen. Dat zou 7 mei zijn. Dan ben ik 7 maanden zwanger.

8. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Ik moet zeggen dat die van kruidvat doos wel is tegengevallen.
    Ik had ook bij etos en prenatal aangemeld. En die zijn stukken voller (nuttiger) als die van kruidvat.

9. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    ik heb ook nog niets gehoord.
    vorige week een mailtje gestuurd, niets op gehoord.
    Gisteren weer een mailtje gestuurd met leesbevestiging. ook al stelt het misschien niets voor, ik vind het raar dat je gewoon niets te horen krijgt.
    Laat ze dan zeggen, we geven niets weg. Ik denk dat ik het bevestigingsmailtje uitprint en gewoon bij de winkel langs ga om te vragen.

10. aafje87

aafje87 Actief lid

11 jan 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    Ik heb hem toevallig vorige week opgehaald(overgens had iemand anders hem voor mij aangevraagt en een verkeerde datum ingevuld, mijn uitgerekende datum is officieel later)
    Maar om nou te zeggen joepie nee niet echt! Ik weet je krijgt hem gratis maar voor wat erin zit hoef je het echt niet te doen! Ik had een stuk meer verwacht, vooral proef dingentjes van het eigen merk bv. maar er zat alleen een proefzakje zeep in van natusan.
    Verder zat er een difrax speen in(heb er nu daardoor 4! van -2 t/m +2 maanden)
    En een paar luiers(geloof een pakje van 4 stuks). Een opberg box van friso voeding(dat alleen te gebruiken is met friso voeding omdat de box zo is ontworpen dat alleen die verpakkingen erin kunnen)
    En dat was het pakket!

11. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    weet iemand wat hun emailadres is?

12. carol78

carol78 Actief lid

27 mrt 2006
    136
    0
    0
    faillissementsmedewerkster
    info@babyenmamma.nl

Toevallig bedacht ik mij ook onlangs dat ik de doos had aangevraagd (lang geleden), maar dat ik nog geen bevestigingsmail of ophaalmail had ontvangen. Dus ik probeerde me opnieuw in te schrijven, maar mijn gegevens waren al bekend. Toen maar een mailtje naar het bovenstaande adres gestuurd, en toen had ik na ongeveer een week de ophaalmail in de inbox. Ook geen persoonlijke reactie erbij van: goh, vervelend, vast iets mis gegaan. Helemaal niks. Maar goed, ik had hem en heb hem vrijwel meteen opgehaald. Cadeaus zijn natuurlijk altijd leuk, maar dit pakket is niet echt de moeite waard.

Wel leuk schijnt trouwens het pakket van de C1000 te zijn. Binnen twee maanden na de geboorte moet je dan even een geboortekaartje inleveren.

Succes met mailen!

13. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik ben inmiddels al bevallen en heb de doos nog steeds niet. Ben het wezen vragen, ik bij ons komen ze de doos eerst bregen bij de kruidvat als er genoeg zijn die die doos moeten ontvangen.
    Omzin, heb er nu niks meer aan.

14. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Ik wist niet dat C1000 ook een geboortepakket had. Moet je dat gewoon bij de (tabak/bloem) balie aanvragen of zo met je geboortekaartje?

15. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    Wist ook niet dat C1000 er eentje heeft, wel de PLUS (moet je binnen 1 maand na geboorte een kaartje inleveren, krijg je het pakket thuisbezorgd..

Heb nog niets gehoord van mijn mailtje aan Kruidvat (zowel niet die van 30-3 als 8-4 door mij verstuurd).

16. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    eindelijk, vandaag kreeg ik een mailtje dat ik vanaf 4 april (dus vorige week) mijn geschenkendoos kan komen ophalen.
    Toch nog iets.
    Maar goed dat ik nog had gewacht met boodschappen doen, kan ik het zo gelijk ophalen.

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ik heb net de bevestiging via de mail binnen, kan hem vanaf 4 april al ophalen. Toen was ik bijna 30 weken...Ga dat an het weekend dus even doen!

18. Danny

Danny Niet meer actief

Ja ik kreeg ook net datzelfde mailtje binnen.
    Ga m ook een dezer dagen ophalen

19. bianca33

bianca33 Lid

8 jan 2007
    72
    0
    0
    Ook ik kreeg vandaag datzelfde mailtje....

20. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    en ik ook....
    lijkt wel of ze uit hun winterslaap zijn wakker geworden ;) ;)

maar ik had al via de winkel paar weken (2?) geleden de doos meegekregen omdat er steeds maar niet gereageerd werd op mijn mails enzo. dus ik weet al wat er in zit.... en dat is niet echt veel... maar misschien haal ik hem toch nog een keertje op....
    las dat bij anderen er ook luiers in zaten... nou ik mijn eerste dus niet
    en ach een extra speentje kan ook geen kwaad ;)

Deel Deze Pagina