Hallo ik ben 25 juni uitgerekend wat kan ik dan het beste gebruiken voor in het wiegje en ledikantje een wolle dekentje of een katoene dekentje wie kan mij helpen? Vindt wol namelijk warm voor eind juni?
ik mag geneens wollen dekentjes van kraamzorg! Ik heb daardoor ook katoenen dekentjes gekocht. Lijkt me ook een stuk prettiger als wol, is vrij warm.
mag je ook van die fleesh dekentjes gebruiken die zijn van 100 procent polyester je weet wel die dekentjes die je zelf ook wel gebruikt voor op de bank als het koud is!
Er is ook katoenen fleece te koop. Meeste dekentjes zijn zelfs katoen. Katoen is nl. ademend, heel belangrijk voor je baby. En polyester zou ik zelf nooit gebruiken. Mocht je ongelukkigerwijs brand krijgen dan smelt je dekentje aan je baby vast. Dat doet katoen niet. En wat wol betreft, lijkt mij veel en veel te warm. Jarissa is eind februari geboren en prima warm gebleven onder een katoenen fleece deken.
hoi bij de prenatal zag ik ze net liggen,ik dacht 24,95 voor ledikant en ook wiegformaat maar daar heb ik de prijs niet van gezien!
Ik heb hem ooit bij V&D gekocht. Het zijn er 2 die je met klittenband aan elkaar kan doe, een soort 4 seizoenen deken. Super, aankoop nooit geen spijt van gehad.
Ik heb gewoon bij prenatal gekocht, hema heeft ze inderdaad ook, ik heb dus katoen, wol kan ik niet eens tegen, krijg overal jeuk en rode uitslag, lijkt me voor de baby ook niet lekker, en polyester zou ik zelf ook nooit gebruiken.
nou, bij de eerste hebben we gewoon een wollen dekentje gebruikt. Mocht gewoon van de kraamhulp en wol is een natuurprodukt en ademt dus ook. Wij hadden een dun dekentje, dus geen probleem met de warmte. Je moet niet vergeten dat een babytje eerst warm gehouden moet worden! OOk al is het buiten warm!