Bij mij niet.. zat echt 2 dagen tussen voordat 'ie duidelijker werd. Ik denk 'm ook te zien! Hopelijk heb je snel een duidelijke test!
Heb je digitale met tijdaanduiding gedaan, want die is wel gevoelig, maar zonder tijdsaanduiding geven niet snel positief, hebben meer hcg nodig dan kv testen namelijk. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Het was zonder tijd... Ik dacht ongi te zijn geworden omdat ik een beetje bloed zag... Nu is er weer helemaal maar dan ook helemaa niets te bekennen Bij de eerste dacht ik ook ongi te zijn en was toen ook zwanger.. Ik wacht het nu maar even af..
Hier precies hetzelfde probleem, weet dat ik "ergens" volgende week ongesteld moet worden maar weet niet wanneer gisteren ook begonnen met testen en twee keer deze uitslag gehad met ochtendurine. Wat denken jullie? Ps het streepje word wel steeds donkerder na vijf minuten. Het is een kg 2v5 Ben benieuwd!
Maar ik voel helemaal niks en ik ben zo bang op een valse uitslag dus denk dat ik nog een predictor haar straks, is dat gek?
Je kan ook later klachten krijgen doornroosje, ik vind je testen positief En dat je een predictor haalt? Ja das gek! Dat zijn heel slecht en onbetrouwbare testen. Je kan beter een clearblue test halen met zwanger/niet zwanger en met het aantal weken erbij
Ja dan de digitale Clearbleu! Ik had bij en héél licht streepje al een 1-2 weken uitslag . En jouw Kruidvattest is echt positief! !
Ok ik heb ze nu allebei gehaald, nu een kopje thee zetten en wachten tot ik naar de wc moet! Ben zo nerveus....
Ok, predictor vroege zwangerschapstest gedaan en jahoor een licht streepje... En in de beschrijving staat dat je met een licht streepje ook zwanger bent. Morgenochtend met ochtendurine clearbleu doen en dan moet het toch wel duidelijk zijn!
Ik voelde ook niet super veel in het begin. Ik merkte dat mijn tepels wat groter was.. en dacht ; mmm laat ik maar voor de zekerheid testen. Ik wou de test al weg leggen want ja, de kans dat ik zwanger zou zijn was klein. Uiteindelijk 2 strepen! Ik denk dat als ik mijn tepels niet zo gehad zou hebben, ik nog wel een weekje of anderhalf door had kunnen lopen zonder dat ik ook maar iets voelde.
Helaas zijn er hier ook mensen op het forum die met Predictor Early een zwangere kraan of echtgenoot hadden. Die testen zijn echt enorm onbetrouwbaar .
Daarom moet ik morgen nog even afwachten dan doe ik de clearbleu digital. Deze dag zal lang duren denk ik
Doornroosje, ik heb helemaal geen klachten gehad en ik ben over iets minder dan 4 weken uitgerekend. Dus het kan gewoon goed gaan hoor! Ik had echt helemaal nergens last van, dat ik op een gegeven moment zei 'was ik maar misselijk, dan voelde ik tenminste dat ik zwanger ben'.