Fijn om te horen Miekoe , wel een fijne zwangerschap dus.... Nou hopen dat ik dat ook heb dan. Succes de laatste weekjes
Ik heb geloof ik de beste zwangerschap die een vrouw zich kan wensen, als ik soms al die klachten en pijntjes en zuchtjes en ditjes en datjes lees. Ik mag dus echt in m'n handjes knijpen dat het zo voorspoedig loopt allemaal! Hoop dat jij het ook zo mag meemaken Dank je
ik zal geen predictor doen dan kan je beter een digitale met weekindicator doen en ik weet zeker dat die zwanger aan geeft
ik heb hem gewoon in de middag gedaan en was bij mij positief aleen niet te veel drinken voor die tijd
Gefeliciteerd Doornroosje! Wat een mooi nieuws! Moest je nog lang tot je NOD? Heb vanochtend kv getest. Dacht iets te zien maar echt geen flauw idee. Denk dat ik ze te graag wil zien dat ik het me inbeeld. Vriendlief zag ook niets... NOD is wo/do/vr haha geen idee afwachten... Succes iedereen!!!
Hoi fizzyMijn nod zou dinsdag zijn. Maar er is bij mij nooit geen pijl op te trekken, dus gewoon blijven testen!
Ik doe mijn best! Maar word er knap onzeker van. Bang dat ik me de kwaaltjes en lichte streepjes in beeld...
Ik heb dat ook maandenlang gehad, ben vorige maand naar de ha geweest om te praten en het los te laten. En zie mij, nu zwanger!
Ja dat is dan zeker een mooie verassing! Geniet ervan! Ik moet het ook maar loslaten, maar doe nog wel stiekem een paar testjes hihi