Hallo meiden, Ik zi vandaag op 12 dpo, ben erg misselijk al een aantal dgn, hoofdpijn, sinds vandaag heel duizelig dus ik heb een testje gedaan. En er kwam al vrij snel een heel licht streepje tevoorschijn, mijn man zag het ook en overtuigde mij ervan dat ik het me niet inbeelde. Nu heb ik ze op de foto gezet, maar je ziet het streepje in het echt beter. Willen jullie ook even kijken.
We zijn beiden nog niet erg overtuigd hoor en daarom ook nog niet blij, ow wat is dit spannend, we zijn zo bang teleurgesteld te worden, zou het dan eindelijk na 3 jaar toch gebeuren???
jeetje bedankt iedereen, ben echt door het dolle heen, Zou het ons na 3 jaar dan eindelijk gegund zijn.
De actiontesten vind ik niet zo betrouwbaar. Ik heb dezelfde streepjes gehad toen ik 10 DPO testte ook als ik niet zwanger was. Beetje kromme zin, maar je snapt het vast Die test van de kruidvat ziet er wel HEEL veel belovend uit. Als het vruchtje lekker blijft zitten is de test overmorgen vast een stuk duidelijker
Tja de vraag is, waren de testen niet betrouwbaar, of was je wel zwanger en is het voor de nod misgegaan, wat heel veel gebeurd en daarom ook wordt geadviseerd om pas na de nod te testen..maar goed dat is een hele andere discussie