Kruidvat kruisje test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lila2019, 1 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw

Zo was mijn eerste early test ook 6 dagen voor nod. 1 dag later had ik al oploopje.

2. Lila2019

Lila2019 Niet meer actief

Ja ik kreeg het met dat reflecterend glaasje erover niet op de foto. Daar is die streep toch te licht voor denk ik dan.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.972
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Bloedtest is niet nodig.
    Je zit nog ver voor je nod.
    Een huisarts zal denk ik ook niet zomaaf een bloedtest afnemen zodat jij sneller weet of je zwanger bent.
    Of er moet een medische noodzaak zijn dat jij met spoed zsm moet weten of je zwanger bent.

Jammer dat je de predictor hebt opengemaakt... nu is hij ongeldig geworden :(
    De kruidvat test laat een pennestreep zien en dat is altijd negatief helaas.

Ik zou morgen (of beter is overmorgen) nogmaals met de predictor testen.
    En dan in het omhulsel aflezen en een foto maken.
    Als er nu hcg zit dan zal hij veel duidellijker moeten zijn een volgende keer.

Lila2019 en Izzie7676 vinden dit leuk.
  4. Inny

Inny Nieuw lid

2 okt 2018
    3
    0
    1
    Vrouw
    Ik doe donderdag ochtend een kruitvat test ik moet vrijdag na de anesthesist en die wil weten of ik zwanger ben of niet.
    Mijn man en ik zijn hard bezig om zwanger te worden :p vrijdag zou ik ongesteld moeten worden.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.972
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Misschien even een eigen topic openen ;)
    Dan kan je ook vertellen waar je zit in je cyclus etc. En wat je vraag enzo precies is.
    Ik denk dat je dan meer reacties krijgt :)

6. Lila2019

Net nog een kv2v5 test gedaan. Maar dat is zo licht, ik krijg dat niet op de foto. Ik denk dat mijn eisprong vorige week maandag of dinsdag is geweest. Dus dat is misschien sowieso erg vroeg.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.972
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Lieve meid.
    3 verschillende testen doen heeft niet zoveel zin. Die kan je ook niet met rlkaar vergelijken
    Wacht even 2 daagjes en doe dan weer een predictor test :).
    Je zit pas op 7 dpo (of nog korter als je ei wat later was dan je denkt), alles kan nog.

Lila2019 vindt dit leuk.
  8. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Ik zou vrijdag een test doen die zegt niet zwanger/zwanger. Dan hoef je niet te turen.

Ik hield ook lichte streepjes en deed uit mijn hoofd een paar dagen later zoeen van clearblue en die zei zwanger 2-3. Toen was het maar duidelijk.

9. Inny

Inny Nieuw lid

2 okt 2018
    3
    0
    1
    Vrouw

Dank je voor de tip.

10. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik vind je predictor niet eens zo heel erg tuur. Je had hem beter een poosje kunnen laten rusten en dan een foto kunnen maken. Er zit namelijk helemaal geen glaasje voor alleen de strip is heel glimmend. Als je even wacht wordt die matter en lukt een foto ook beter.

11. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Bij de predictor zit er toch wel iets voor? Als je hem opent droogt hij te snel op en kan er een vals streepje komen.
    Maar als jij deze streep al zag voor het openen ben ik wel optimistisch hoor!

12. Lila2019

Vandaag toch weer een test gedaan. Kan het niet laten. Een kv2v5. Maar hier zie ik toch niks op. Alleen een voorgedrukt schaduw streepje? Dus ziet niet eens roze.

13. Lila2019

Na mijn werk kon ik het toch niet laten om nog eens te kijken. Nu opgedroogd lijk ik wat te zien. Heb de kleuren wat donkerder gemaakt en in negatief zie ik het op de foto ook. Ik moet gewoon geduld hebben natuurlijk. Maar kon het toch niet laten. Wat denken jullie? Kunnen zulke streepjes ook wanneer er niks zit?

14. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Op de onbewerkte foto zie ik wel iets.

15. Lila2019

En dan nog een kruidvat early gedaan. Ook een streepje. Maar wel een dun blauw streepje(dus niet breed zoals het controle streepje). Geeft die sowieso altijd streepjes?

16. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Volgens mij kun je beter nog een Predictor doen.. ik zie hier steeds dat die het meest duidelijk zijn!

17. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    De kV early geeft vaker een pennenstreep. Die telt helaas niet.

18. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Je kijk ruim na afleestijd.. Dan is het toch niet geldig meer? Lijkt me dan opgehoopte urine. Ik heb gisteren een kv 2v5 gedaan was echt spierwit maar in de badkamer zag ik ineens een heel vaag grijsachtig streepje. Negatief dus. Wel zie je bij deze testen al voordat je ze gaar gebruiken 2 voorgedrukte strepen.

19. Lila2019

dan zal dat het zijn!

Deel Deze Pagina