Volgens mij staat de predictor er juist om bekend geen valse strepen te geven, dus als je een streepje ziet denk ik dat je daar op kunt vertrouwen
Ik heb gemerkt: vooral als je hem open maakt komt er snel een valse streep. En wel vaker hier valse strepen gezien. Ze pikken ook de minste of geringste verhoging van hcg op. Dat is soms ook bij andere hormoon schommelingen. Maar maakt wel uit hoe donker te streep is of het waarschijnlijk is dat het vals is of niet. heb je een foto?
ja, ik zie hem wel. Als het een ‘echte’ streep is moet hij morgen donkerder zijn. Als die niet dondkerder is heeft de test ergens anders op gereageerd. Spannend! tenminste, ik ga er dan wel vanuit dat het de bedoeling is een positieve test in handen te hebben
Ja alleen heb ik schildklier problemen en is bekend sinds van de week dat het erger is geworden. Heb eerder met 9,5 week miskraam gehad waarschijnlijk door schildklier dus ben gelijk wel beetje bang…
Oeh wat naar zeg. Daar heb ik verder niet zoveel verstand van. Gebruik je medicatie om je waarden onder controle te houden normaal? Als het echt positief is vast raadzaam om snel contact op te nemen
Ik zie 'm wel. Zou morgen of overmorgen nog een keer testen om te kijken of ie is opgelopen. Hier iig alleen maar goede ervaringen met Predictor. De 2 keer dat ik zwanger was gaf ie al vroeg een streepje en duidelijker dan andere testen en de rondes dat ik niet zwanger ben blijven ze echt spierwit. Je moet Predictors alleen niet open maken want dan kan er wel een valse streep komen te staan.
Zover ik weet waren de Predictors van “vroeger” of iig jaren geleden niet goed. Nu zijn ze in mijn ogen juist de beste voor wanneer je vroeg wil testen en anders Kv2v5 (wel ad regels houden, maar dat geldt voor alle testen)
klopt! eerst was kraanwater nog zwanger volgens predictor! Maar sinds dat ze testen zijn verbetert zijn het de betrouwbaarste testen ooit
Hey meiden, mij heb nu een aantal dagen getest. Paar keer ligt streepje gezien, maar vandaag weer helemaal blanco. Niet meer met predictor getest maar met action en big bazar