Bedankt meiden, echt super, ik krijg toch weer wat hoop van jullie reacties. Morgen 15 dpo dus dan ga ik weer een kv5 doen en indien weer een streepje. Dan maandag opnieuw de cb en overleggen met kliniek.
ook ik vind ze oplopen hoor en niet vergeten dat die indicator een indicatie is, als je nog niet zoveel hcg heb zal hij dus negatief uitslaan, bij mij sloeg de CB op zo een licht streepje ook negatief uit, terwijl hij bij andere gewoon 1-2 aangaf dus aub leg die CB aan de kant voor op je NOD voor je eigen gemoedsrust, maar je testen lopen zeker wel op
Vandaag is mijn nod maar ik durf het niet aan, die testen kosten ook echt teveel geld . Maandag dan ben ik dpo16 dus dan moet het toch wel werken lijkt mij....
Het ging mij niet om het opdrogen. Het ging mij om na 20 min aflezen. Als die zo opdroogt is goed! Maar de testen moeten wel binnen 5 min afgelezen worden.
Vanmorgen deze test , binnen. 5 minuten een rose streepje. Maar gisteravond vibd ik ineens wat action testen en deze was echt wit. Ik zag wel een soort breed streepje maar dat leek voorgedrukt en zeker niet rose. Utro is bijna op en ik denk dat ik morgen de clear blue probeer.
Jaaaaaa gefeliciteerd meid!!!!! Hij is super opgelopen!! Hoeveel utro heb je nog?? Ik neem aan dat je 3x 2 bolletjes gebruikte? Ik zou nu dan overgaan op 2x 1 bolletje om af ye bouwen
Echt? Ooooh dat zou zoooooo leuk zijn ! Ik krijg er tranen van in mijn ogen. Bedankt meiden! Maar vinden jullie dan niet dat de streepjes licht blijven? Nou ja, morgen de cb en dan bellen naar kliniek. Utro is bijna op, nog maar 2 over dus die doe ik vanmiddag en vanavond 1x.
Kan je niet nog meer utro erbij krijgen?? Vaak moet je het tot 12 weken zwschap gebruiken na een iui (wanneer je cyclus dus niet is stilgelegd zoals bij ivf).
Bij vorige zwangerschap ook bij dag 14 gestopt met utro en dat ging goed. Mijn kliniek heeft een andere mening over de utro dan andere ziekenhuizen. Dus tja....
Als action wit blijft zou ik nog geen cb gebruiken die hebben ook meer hcg nodig. Maar deze kV is toch echt wel positief!