Vandaag op 16dpo een positieve clearBlue: 1-2 weken zwanger ! So far, so good, nu hopen dat het goed blijft gaan. Bedankt voor het meedenken/leven!!!
Helaas de lichte wisselende testen waren toch een signaal dat het niet goed zat. Vandaag ongesteld en witte test. Kliniek vond het ook niet een overtuigende zwangerschap en gaf aan dat het 2 kanten op kon gaan. Ergens fijn dat het dan nu misgaat en niet pas bij een echo over 7 weken. Ik zet het toch even neer, mochten er mensen dit topic later lezen omdat ze ook lichte testjes hebben en Googlen
Utro had ik netjes opgemaakt, deze kreeg ik maar voor 15 dagen. Volgens kliniek een bevruchting maar geen goede innesteling. Utro had dat niet tegengehouden, embryo'tje was waarschijnlijk niet van goede kwaliteit. Ik had door de lichte testen al twijfels, en de negatieve test op dpo13 dus ik bleef doortesten en de testen werden lichten tot wit. Het is jammer, maar okee. Liever nu al duidelijkheid dan bij de eerste echo geen kloppend hartje. Op naar een nieuwe kans
ooooch meis wat ontzettend sneu om dit te lezen, ik las net de update van de clearblue en dan nu dit sterkte lieverd