Ja ik kreeg ook al terug dat het een plus een gratis is . Ik kan morgen pas langs de winkel maar dan ga ik zeker even groots inslaan!!
De actie is vanaf morgen geldig tog? En is het alleen op de midpack? Of ook op nr 2 met 90 in de verpakking? Morgen ook even inslaan alvast hopelijk kan ons meisje er straks tegen! Iemand een idee hoelang je met maat 2 doet? (Alles is nog nieuw voor mij)
Vandaag ook al 4 pakken gehaald. Alleen op de midpack is de korting. Hoelang je met maat 2 doet, hangt er net af hoe je kleintje groeit...
Ik zou niet teveel luiers van te voren inslaan misschien kan je kleintje niet tegen de luiers of is de pasvorm niet ideaal.
zo net 16 pakken gehaald dus flink ingeslagen. even uitgerekend hoeveel per dag en hoelang ong nodig dus ik hoef niks meer te halen hoop dat ze dan zindelijk is
Bedankt voor de tip, ik wou eigenlijk 6 pakken van nummer 2 halen denken jullie dat dat goed is? Hoelang hebben jullie ongeveer nr 2 gebruikt dan? P1982 zit dus geen Max zoveel stuks per klant? Dat is wel mooi!
Maat 1 heb ik 4 pakken van 50 stuks. Maat 2 (45 stuks) heb ik 5 pakken pampers van gehad. Toen was het ook echt wel te klein. Maar als je overhoud kun je altijd nog een leuke luiertaart voor iemand maken als kraamkado Kruidvat luiers vonden wij trouwens absoluut niet fijn bij een mini baby. Veel te veel plastic. De pampers maat 1,2 en 3 new born zijn ook vaak 1 +1 gratis.
Hier ook weer flink ingeslagen. Helaas was maat 5 al op, dus van de week even kijken als ze weer binnen zijn. Onze jongste zit voorlopig nog in de luiers En vind de kruidvat ideaal bij hem.
6 pakken voor de oudste en 6 pakken voor de jongste, he wat een lekker gevoel is dat om wat op voorraad te hebben! Kon niet meer mee krijgen dus morgen nog maar een stuk of 2 dozen meenemen !