Is het dan goedkoper om bij de kruidvat luiers te halen dan bij lidl? Weet iemand dit? Voor onze zoon heb ik namelijk kruidvat en voor dochter lild. Maar zij kan ook kruidvat hebben.
Als ik op internet kijk naar de prijs per luier bij de lidl (maat 4) is dit 0,144 en bij de kruidvat actie kom ik op 0,098
Is het een beetje de moeite waard om voor te rijden deze actie? Kv is 15 km verderop. Of zijn ze meestal overal op? Hebben jullie al vaak mis gegrepen? Heb mt 1 nodig en mt 5
Thanks voor je tip, heb ff gebeld. Ze hadden net een nieuwe pallet neergezet, dus heb 10 pakken gekocht. 4 voor de jongste en 6 voor de nieuwe baby. 37,50 korting. Super!
Voor maat 4 vond ik de actie niet nuttig, de grootste pakken luiers zijn in verhouding goedkoper. Daarnaast mag ik bij onze Kruidvat al blij zijn wanneer ik luiers kan kopen, ze hebben amper wat staan.
Hier al vaker gehad en vond ze wel fijn, geen uitslag oid. Heb 4+ gekocht en das toch een stuk goedkoper dan ik normaal koop, nl lidl, 44 stuks voor 7.55. Nu 34 st. Voor 3,75
Hoe bedoel je dit precies? Want met de actie heb je 76 luiers voor 7,50 en een jumbopack is 13 euro voor 84 luiers. Bij de actie dis ongeveer 9 cent per luier en jumbopack 15 cent per luier.