Onze kinderen krijgen van opa en oma een jaarabonnement op een tijdschrift naar keuze Wat zijn leuke (educatieve) tijdschriften voor een bijna 5-jarig meisje (dol op zingen, dansen, verkleden, knutselen) en een 6-jarige jongen (Lego fan, dol op lezen en alles wat met rekenen/techniek te maken heeft)? Mijn oudste zit in groep 3, maar hij kan al goed lezen.
Mijn dochter heeft sinds haar 7e verjaardag een abbonnement op de donald duck, hiervoor op de okki. De Donald duck bevalt haar veel beter. Die leest ze van voor naar achter en van achter naar voor. O ja, en ook van onder naar boven
Onze knul is 6 en gek op de donald duck, gewone versie. Als ik wat anderd zou willen zou ik voor hem kijken naar. national geographic junior Wild van freek.
Hier heeft dochter een abonnement op de Pompoen. Zoon een abonnement op okki en wild van freek. Ik heb zelf een abonnement op sanoma digitaal dus zoon leest met hulp ook alle Donald ducks. Quest junior vindt ie ook leuk.
Wild van Freek en Quest junior zijn hier erg populair. Maar de Donald Duck wordt ook door iedereen gelezen. Voor de jongste is misschien de Bobo ook leuk.