Z.g.a.n. X Adventure star in de kleur rood maar 1 jaar gebruikt incl voetenzak en adapters voor de maxi cosi Bij deze kinderwagen zit Orginele voetenzak Kinderwagen / dreami Wandelwagen Verstelbare duwstand Ruime boodschappenmand 360 graden roterend voorwiellen Rugleuning is verstelbaar in verschillende standen Voetrem zeer compact opvouwbaar Adapters voor de maxi cosi Vijfpuntsgordel voor extra veiligheid Diverse handige opbergvakje Afneembare zonnenkap Voor en achtervering Nieuw kost deze compleete set 499 Prijs T.e.a.b. Als jullie meer willen weten stuur dan even een bericht. Groetjes Hen jel. View attachment 127029
Hallo Woezeltje1, Heb het ook even voor je nagekeken om hem te verzenden dus dat zou voor mij ook geen probleem zijn. Ik hoor het nog wel van je Groetjes
Wat een mooie wagen!!! Het is jammer dat ik (nog) niet zwanger ben, anders had ik hem graag van je overgenomen....
nog niemand? het is echt een mooie wagen en mankeert echt helemaal niks aan. en over de prijs worden we het wel eens.