Wij gebruiken het liefst de luiers van Etos. Kruidvat zijn ook wel fijne luiers, maar op de een of andere manier gaan die niet lekker makkelijk aan bij Mees.. En pampers vind ik en te duur en ik vind ze snel gaan 'stinken' als er een klein beetje urine inkomt.. Je moet gewoon denk ik kijken wat je voor jezelf het prettigst vind. Voordeel aan Etos vind ik ook dat je er babyzegels bij krijgt (en ook op de pakken zitten) die je dan weer kan inleveren voor korting (op bv je volgende pak)
Ik heb nu vooral Pampers ingeslagen, ook op advies van nichtje die pas is bevallen ! Zij heeft trouwens een te vroeg geboren kindje gekregen en ze gaf aan dat ze in het begin Kruidvat had gebruikt, maar dat Pampers toch fijner zijn!
Begon met pampers maar die lekten door, kruidvatluiers werden geadviseerd en dat is mijn advies nu ook...ben vandaag echter vreemdgegaan en heb Jumbobluiers meegenomen, ben benieuwd.
Ik heb altijd pampers gebruikt. Heb in een babypakket van de kruidvat wel een pak kruidvat luiers gekregen maar die heb ik na 2 stuks geprobeerd te hebben ongebruikt weggegooid. Wat een stugge rot dingen... Later kreeg ze ze ook 1 dag per week aan op het KDV en behalve dat ik ze nog steeds stug vond, had ze savonds ook standaard wat rode billetjes. Wil dus niet weten hoe het zou zijn na een volle week.... Maar, ieder kindje reageerd verschillend dus misschien zijn ze voor jullie perfect. Ik zeg gewoon proberen!
Ik vind Pampers het fijnst voor pasgeborenen. Maar vanaf maat 3 stap ik meestal over op Kruidvat. Heb nu trouwens luiers van de C1000. Nooit gedacht maar ze bevallen super! Voor mij is het prijs gewoon. Ik vind Pampers echt belachelijk duur. En vanaf de grotere maten lekken ze bij mij ook door. Ze worden snel te klein dus je moet heel snel naar een andere maat overstappen om doorlekken te voorkomen. En aangezien er naar gelang de grootte steeds minder in een pak zitten, ben je dan nog duurder uit.
Die 80 luiers van de Aldi, is dat dan maat 4? In het voordeelpak van de ah in maat 4 zitten ook 80 luiers en die kost 13,21. Dan zijn ze ongeveer dezelfde prijs dus. Aldi doekjes staan bij mij op 1. Niet te droog,niet te nat en ook het formaat vind ik fijn.
Voor je pasgeborene echt absoluut pampers en dan de New baby, handig met indicatie strip voor urine. Daarnaast lekker zacht en soepel. Als je een kruidvat voordeelkaart hebt kan je deze heel vaak met 50% korting kopen. Zelf heb ik vanaf maat 3 kruidvat geprobeerd. Qua absorptie prima, blijft bij een lange nacht van meer dan 12 uur keurig droog, maar vind ze wel erg stug, pasvorm vind ik ook iets minder. Functioneel zijn ze dus prima, ma qua comfort vind ik ze echt minder. Nu een goede aanbieding gekocht van pampers bij Makro, kan weer even vooruit. Kruidvat voor je New born vind ik persoonlijk helemaal niks, veel te stug voor de kleine lijfje.
Lekker zelf testen! Ik heb altijd kruidvat op pampers, ligt aan aanbieding Ik vind kruidvat net iets beter dan pampers...
Ik heb alleen maar kruidvat gebruikt vanaf begin af aan. Bij mn schoonouders lag eerder vaak een pak pampers maar ik vind die zo akelig slushy aanvoelen en ze stinken. Ik ben sindskort over op die van de lidl en daar ook heel goed over te spreken.
bij deze uk ga ik ook weer kijken wat het beste bij hem past. heb nu 2 kids die allebei alleen maar pampers konden hebben anders kregen ze na 1 dag al luieruitslag terwijl ze dat bij de pampers nooit hebben. ik begin met pampers bij deze kleine en daar bij naast een klein pakje van de kruidvat en kijken hoe dat gaat. wil het niet dan hou ik het bij pampers (beetje jammer voor de portemonee haha) en gaat het wel goed met de kruidvat luiers dan is dat mooi mee genomen.
Hier ook kruidvat. Dochter lekte met pampers altijd verschrikkelijk door, met aldi en kruidvat veel minder. Bij zoontje zitten kruidvat luiers ook prima. Daarnaast vind ik pampers onwijs stinken.
Ik denk dat je voor jezelf moet uitvinden wat jij het fijnst vindt. De kruidvat of de pampers. Mijn ervaring met de kruidvat luiers is heel slecht. Vanaf de geboorte gebruikte ik pampers voor onze kleine meid. Ze lekte nooit door. Maar omdat ik zulke goede verhalen hoorde over de kruidvat luiers, besloten we deze dus ook te halen om eens te proberen. Wat een nachtmerrie bah bah. De ene na de andere luier lekte door. En als dochterlief gepoept had, dan was het zelfs zo gigantisch doorgelekt, dat ik dus iedere keer andere kleren kon aandoen en haar weer in badje moest doen, omdat de luier de ontlasting niet wist tegen te houden. Wat een drama. En de kruidvat luiers zijn ook mega stug. Dochterlief kreeg er overigens ook rode plekken van op haar buikje en billetjes. We zijn dus per direct na 5 dagen kruidvat luiers te hebben gebruikt, weer overgestapt op de oude vertrouwde pampers. Die lekken hier nooittttttttttttt door. Maar zoals ik al zei, moet je voor jezelf kijken wat jij het fijnst vindt. Succes.
Voor de jongens heb ik vaak de luiers van het Kruidvat gebruikt, lekte nooit door, soms ab van Pampers en dan waren de boys geregeld nat......... Dus voor mij alleen de Kruidvat!
ik denk dat je met dit topic nog niet veel wijzer wordt uitproberen is de enige oplossing om te zien wat voor jou werkt hier een tijd lang pampers gehad, toen de overstap naar kv gemaakt. Tijdje niet bevallen (de maat 4+) toen terug naar pampers maar bleek het dus niet aan de luier te liggen maar aan de hoeveelheid mijn dochter plast en poept toen overgestapt op kv maat 5, dat is goed maar nu de overstap gemaakt naar etos maat 5 zijn net zo zacht als pampers en in de aanbieding van laatst betaalde ik maar 5,- per pak en heb gelijk flink ingeslagen
Het is per persoon verschillend, ik zou het zelf uitproberen en kijken wat je fijn vind. Als je een voordeelpas van de kruidvat hebt en je klikt op de website aan dat je in verwachting bent met de uitgerekende datum dan kun je een tas met oa een pakje kruidvatluiers gratis krijgen wanneer je kindje is geboren, ideaal om uit te proberen. Ook heb je met de voordeelpas regelmatig korting op pampers maat 1 en 2. Wij hebben beide luiers uitgeprobeerd en we blijven nu bij de pampers. De kruidvat luiers vallen erg groot en de materiaal vind ik minder fijn. De pampers sluiten mooi om de billetjes en beentjes en de materiaal is fijn, bij ons kindje is het niet door gaan lekken.
nou het verschil wat ik altijd zie, is dat ik met pampers in de aanbieding meestal nog uit kom op 22 ct een luier (maat 5) bij kruidvat aanbieding kom ik al op 19 cent en met de etos aanbieding van laatst was het 15 ct
Ik heb de afgelopen 10 jaar vrijwel alle luiermerken gebruikt. Maar ik vind de luiers van de Lidl nog steeds het fijnste. Helaas is de kleinste maat niet geschikt voor pasgeboren baby's. Maar zo snel ze er in passen gingen we Lidl luiers gebruiken. De jongste past ze op dit moment nog net niet. Daar had ik dus Kruidvat luiers voor. Maar die lekten continu door. 'k Moet wel zeggen dat hij enorme poepluiers heeft.. Momenteel draagt hij luiers van AH eigen merk en die zijn prima.