We hebben hier nog 2 dichte pakken kruidvat luiers staan in maatje 2. Mannetje groeit de pan uit op dit moment, dus ik wil ze eigenlijk omruilen. Jullie raden het vast al....ik heb dus geen bon meer Heeft er iemand ervaring met het omruilen voor een adere maat bij Kruidvat zonder bon? (hier bij de Etos mag ik mijn Pampers zonder bon omruilen voor een andere maat...) De andere oplossing die ik nog kan verzinnen is om 2 pakken maatje 3 of 4 te kopen en met die bon de pakken maatje 2 terug te brengen/om te ruilen, maar ik weet niet hoe de luiers op de kassabon van Kruidvat aangeslagen worden. Gewoon als 'luiers' of werken ze echt met een code en gaat dit dus niet?
je zou het kunnen vragen maar hier bij de etos staat er altijd op de bon welke maat we hebben genomen. maar ik denk dat ze het wel doen, want kruidvat luiers kan je toch alleen bij de kruidvat halen Ik heb nog 2 en een halve pak maat 2 pampers nu en eigelijk wil ik wel binnenkort over naar maat 3 (hij weegt 6175 gram) dus misschien moet ik ook maar eens kijken of ik ze kan ruilen. Heb de bon denk ik nog wel.
Volgens mij is het geen probleem, je kunt ze ja nergens anders gekocht hebben. Ruil je ze gewoon om voor een maatje groter.
Anders bel je van te voren even naar het filiaal waar je langs wilt gaan om te ruilen. Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om met die pakken te slepen als het toch niet kan.
Eigen merk is hier ook geen probleem. Ook wel eens luiers van kruidvat gekocht in een andere stad, en kon ze gewoon zonder bon ruilen
yep, ik heb even gebeld naar het filiaal waar ik ze gekocht had, verhaal uitgelegd en ik mocht ze gewoon omruilen!
Dat is fijn! Ik heb trouwens in alle voorbije maten ook luiers over. Bewaren we wel voor een eventuele volgende.