Aangeboden: drie ongeopende bussen Nutrilon Pepti 1, houdbaar tot januari 2014. Wij zijn inmiddels overgestapt op een ander merk en hebben de bon van de bussen Pepti 1 niet meer, dus helaas kunnen wij ze niet ruilen. Wel geprobeerd, maar tevergeefs Weggooien is ook zonde, dus wie kan ik er blij mee maken voor een klein prijsje?
Oh! Heb jij onlangs nog iets geruild daar zonder bon? Bij Kruidvat deden ze dat eerst namelijk ook, maar nu niet meer Het zou wel een fijne oplossing zijn!
Ja paar maanden geleden, verkeerde voeding gekocht bij de jumbo, had geen bon en kon daar niet ruilen. Etos gebeld en gezegd dat ik geen bon meer had, zeide ze geen probleem ruil hem maar om.
@Diesel: ik woon in Lage Zwaluwe, maar eventueel kun je de voeding ook ophalen in Barendrecht op de dagen dat ik werk (maandag, dinsdag, donderdag). Ik hoor het wel! @24Mandy24: als er koemelkallergie is vastgesteld wel ja
heb wel belang bij die drie bussen pepti 1 maar kun je ze ook opsturen . alles word dan gewoon door mij betaald. met vriendelijke groet Emiel
Snap wel dat iedereen ze wilt hebben, die gaan op een drafje naar de etos, en terug met 75 euro! Mijn tip, ruil ze om voor luiers en billendoekjes. Gewoon zeggen ik heb geen bon meer, doen ze niet moeilijk over, heb het zelf ook gedaan, is toch weer 8 pakken luiers
Ok dames. Ik snap dat jullie zo denken maar wij zitten echt aan de pepti en zitten nog in de fase dat het niet vergoed word. Maar ts ik geef je ook geen ongelijk als je er mee terug gaat naar de etos.