Omdat de huggies nergens in de aanbieding zijn op dit moment en ik ze anders toch ff iets te duur vind (bijna 9,- voor 36 luiers...) heb ik weer een pak kruidvat luiers gekocht. Er staat op de verpakking dat ze vernieuwd zijn Ze voelen wel veel soepeler aan, dunner ook. Ze doen me nu echt aan de huggies luiers denken. Hoe het met de droogheid staat weet ik nog niet, maar ik vroeg me af hoe vaak kruidvat die luiers wel niet vernieuwd per jaar. Want voor zover ik me kan herinneren waren ze onlangs was vernieuwd toch? Iemand al blij met de vernieuwingen?
idd ik hoor vaak dat ze worden vernieuwd dus ik vertrouw die luiers niet... ik heb altijd pampers gebruik maar nu gebruik ik bumblies van de coop en die bevallen me prima...Want me zoontje is nu al 3 dagen aan de dunnen en hij is pas 2 keer doorgelek... heb de merk van ah ook geprobeerd maar daar kreeg die uitslag van... en bumblies is maar 7,80 dus mooie prijs...
Ja het verbaasde me al dat die luiers zo vaak vernieuwd worden. Deze vernieuwing is wel fijn ten opzichte van hoe ze waren naar mijn mening, maar ze worden wel onbetrouwbaar indd. Een coop heb ik hier helaas niet in de buurt Ik vind de huggies vind ik echt fijn voor mijn zoontje, maar echt te duur gewoon zonder aanbieding....
ik zou gewoon gaan tesen welke fijn zijn bij de winkels in de buurt van jou... Ik heb zelf de c1000 en ah en kruitvat getest maar keur ze alle 3 af... Heb wel alle pakken netjes opgemaak alleen die van ah heb ik na een week gelijk weggedaan voor de uitslag en vroeg aan me moeder of ze luiers wou halen en die kwam met deze bumblies aan zetten... Ik zou gaan testen welke het beste is bij je kindje want elk kind is anders dus ook de luier..
Waarom maakt vernieuwen de luiers onbetrouwbaar? Dat geeft alleen maar aan dat ze luisteren naar de markt en steeds weer nieuwe technieken uitproberen om nog beter te worden. Alle andere merken vernieuwen ook doorlopend, maar die komen er niet voor uit of geven gewoon een nieuw soort luier uit van hetzelfde merk.
Kruidvat luiers komen uit dezelfde fabriek als Huggies. Kwalitatief zijn ze zelfs een stuk beter. En vernieuwd, ja, je hoort het heel vaak, ook bij Pampers. Als ze een schaapje bij zetten, noemen ze het al "vernieuwd". Ik zou de luiers gewoon proberen, verneiuwing zegt niet veel. Hier zweren we bij Kruidvat, vind Pampers stinken
sja... als pampers de luiers vernieuwd ben je gelijk 1,50 per pak meer kwijt. Of je moet een mindere kwaliteit luier nemen... Ik ben blij met kruidvat. Het kost bijna de helft en ze zijn gewoon goed.
volgens mij is vooral de prijs vernieuwd haha ik betaalde eerst voor zo'n groot pak van 84 luiers 11,49 en nu 12,99 verder ben ik dik tevreden met de kruidvat luiers!!
Hoi meiden, Misschien een interessant stukje, wel al een tijdje geleden maar toch. Afspeelpagina/Vara Kassa Groetjes.
@ wonderbaby Er zitten wel 96 luiers in de pakken van 13,- Dus dan mag de prijs ook wel ietsjes omhoog Ik ben ook tevreden met de kruidvat luiers hoor, begrijp me niet verkeerd Ik gebruikte eerst pampers (new baby ofzo), maar toen die een maatje omhoog ging vond ik pampers indd stinken wat hier al gezegd is. Toen de kruidvat ingeslagen en dat ging prima. Totdat meneertje graag op zijn buik sliep en ontzettend doorlekte, toen huggies geprobeerd en daar dik tevreden over, alleen die zijn gewoon veel te duur. Ik vind bijna 9,- voor 36 luiers iets te belachelijk, dat maakt ze gewoon duurder dan pampers in verhouding. De vernieuwde kruidvat lijken heel erg op huggies en ze zijn minder stug dan de "oude" kruidvat Gisteren geprobeerd en dik tevreden Dit soort vernieuwingen mogen ze wel doorvoeren van mij haha
wij gebruiken al vanaf maat 3 kruitvat luiers ik vind ze zoveel fijner als pampers mijn zoon lekt daar steeds mee door en de stront komt er ook uit haha. Bij kruitvat niet. En ook voor mijn dochter nu de kv luiers gekocht zitten zoveel beter en ze lekt niet meer door. Ze plast nogal veel maar slaapt ook al 12 uur achter elkaar. Ik vind alleen maat 1 en 2 fijner van new baby van de pampers.