Kruidvat luiers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door grasspriet84, 7 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Het is waarschijnlijk ook wel afhankelijk van de bouw van je kindje.

    Hoewel... de oudste was behoorlijk stevig en bij hem hebben we geloof ik vanaf 4+ gebruik gemaakt van kruidvat. (In de kleine maten begonnen met pampers, vanaf maat 3 geloof ik Aldi. en uiteindelijk 4+ / 5 en 6 Kruidvat) Dat ging prima.
    De jongste is juist heel rank en ook bij hem zaten ze goed. Bij hem hebben we ze vanaf het begin gebruikt, nooit problemen mee gehad.
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.822
    14.155
    113
    Kleine update: de pamper baby dry mt 3 hield onze dochter (en bed) niet droog in de nacht, de kruidvat wel! En afgelopen nacht hebben we dr niet wakker gemaakt voor een nieuwe luier en flesje en kon ze voor het eerst echt lekker doorslapen en nóg was t droog in de ochtend! Dus voor deze kleine buikslaper is kruidvat de uitkomst.
     
  3. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.970
    8.774
    113
    Wij hebben alleen snachts problemen gehad met de kruidvat luiers als het tijd was om voor de nacht over te stappen naar een grotere maat.
    Uk is ondertussen net 3 maar ben nog steeds tevreden. Op de peuterspeelzaal krijgt hij pampers maar die hangen veel meer het is net of zijn luier prop vol zit.
     
  4. grasspriet84

    grasspriet84 Fanatiek lid

    17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ja voor de kleine man hier dus ook.

    Hij is na een nacht helemaal droog aan zijn billetjes. Natuurlijk heeft hij een 'bal' tussen zijn beentjes, maar dat is niet raar na een nacht van 12 uur ;)

    Dus ik ga lekker die van kv bestellen. Scheelt me een hoop geld!
     
  5. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.076
    3.517
    113
    Ik heb altijd pampers gebruikt. Alleen in de babytijd van de oudste (bijna 5 jaar geleden) had ik een luiertaart van kruidvatpampers gekregen, maar die vond ik helemaal niet fijn, zo stug.
    Op een gegeven moment ging ze snachts doorlekken en het enige waar ze droog in bleef was easy up broekjes van pampers, ze was toen ruim 2.
    De jongste (ook buikslaper net als de oudste) was ook elke morgen nat vanaf 1,5 jaar ongeveer. Alles geprobeerd, tot de kruidvat broekjes, die hielpen eindelijk!
    Toen kreeg hij bij de psz een keer een andere luier aan, een kruidvat, en die vond ik ineens wel fijn! Dus kennelijk zijn ze vernieuwd in die paar jaar. Gebruik ze nu altijd. Hele fijne luiers, lekker elastisch. Bij pampers scheur ik heel vaak de plakstrip kapot...... Dus dan kan de luier de prullebak in..
    Hier nu dus altijd kruidvat!
     

Deel Deze Pagina