Kruidvat luiers

Discussie in 'Verzorging' gestart door SamirsVrouwtje, 7 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Zou ik ook doen. Echt niet leuk meer
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.695
    14.045
    113
    #42 Vero0504, 11 jan 2019
    Laatst bewerkt: 11 jan 2019
    Ahoh...en ik maar denken dat t aan mn dochter lag. Has uit mn werk ff een klein verpakking meegenomen, dat zal de nieuwe dan wel zijn.

    Heb vandaag dr beddengoed over de kachel moeten laten drogen omdat t nu zo vaak achter elkaar misging dat ik ook geen voorraad had. Heel fijn want alle andere merken waren al helemaal een ramp met die stortbakken van haar. (plast in 1x heel erg veel, bijna elke luier is kansloos daartegen)

    Iemand toevallig een foto van de nieuwe verpakking? Heb hier nog een maandvoorraad staan en als dat ook die nieuwe zijn gaan er 3 pakken terug/naar de kdv want ik blijf hier aan de gang.

    Als iemand een waardige vervanger weet voor een buikslapende dochter die in 1x een hele lading plas die luier in gooit hoor ik t graag. Kruidvat was tot dusver de enige die haar tegenhield. Toen ze 3 mnd was begon onze zoektocht, etos, pampers, ah eigen merk, lidl. Broekjes, luiers, verschillende types en merken t was allemaal drama.

    Helaas is ze nog niet zo ver dat ze richting potje kan gaan, ze geeft t nog niet aan en geeft ook niet echt signalen. Als ze doorgelekt is roept ze wel baaaah. Ook toen ze dr poepluier uit had getrokken en dr handen helemaal onder zaten en dr beddengoed en t bedje...achteraf gezien was dat ook die nieuwe luier dus zal ook niet prettig voelen denk ik.

    Edit: Mail naar klantenservice gestuurd. Was verzoek gedaan om klachten daarheen te sturen. Ze zoeken ook de productiecode die staat bij de gewone luier links voor.
     
  3. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

  4. Boef12

    Boef12 Bekend lid

    6 jan 2012
    830
    702
    93
    Bij onze bijslaper deden we in de nacht vaak de luier achterstevoren aan, dit werkte meestal prima
     
  5. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Wij gebruiken enkel wegwerp voor snachts. Overdag wasbaar maar denk dat we nu dus bumblies gaan kopen ipv Kruidvat..
     
  6. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.658
    204
    63
    Parttime logistiek
    Ben ik de enige die er geen last van heeft?

    Hier een nieuw pak luiers en lekt niet door ook niet ‘snachts.
    Maat 5 overdag en voor de nacht maat 6.

    Heb laatst wel 3x moeten kijken of ik de goeie had gekocht omdat er in eens banen in zaten niet zoals ik gewend was.
     
  7. babbel1983

    babbel1983 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.324
    298
    83
    Hier nu ook een nieuw pak voor mijn zoontje. Ben nu net over van maat 3 naar maat 4 en dat bevalt nog prima. Vind idd wel dat de luiers dunner aanvoelen en die banen begrijp ik niet echt, maar hier bevallen ze nog prima omdat ze nog groot genoeg zijn voor het plas wat hij op moet vangen.
    Mijn dochter (4,5 jaar) draagt nog een luier in de nacht in maat 6+, maar daarvan heb ik nog een oud pak. Als ik de reacties lees vrees ik het wel een beetje of de nieuwe luiers haar droog gaan houden, maar het krijgt van mij in ieder geval wel een kans om dat te laten zien.
     

Deel Deze Pagina