Tja het is voor iedereen verschillend ik heb iig tot nu toe al 5 dagen goede ervaringen met de luiers van het kruidvat!
ik vond de kruitvat luiers ook niks hij paste niet mooi om zijn billen maar denk dat dat idd verschilt per babytje ik gebruik ook altijd pampers. we hebben zoveel luiers geprobeert maar pampers vonden wij toch het beste maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.
Hier ook een Kruidvat-luier-fan. Toen Pampers 2 jaar geleden ineens flexranden ging maken, kreeg Loïs luieruitslag van de Pampers. Toen ben ik overgestapt op Kruidvat en ik gebruik ze nog steeds
ik vindt ze dus echt waardeloos! De pampers luiers blijft Marit wel in droog echter de Kruidvat luiers niet...
ik ben ook niet tevreden over de kruidvat luiers. de eerste tijd waren ze goed, maar vanaf dat ze maat 3heeft ging het eerste pak goed en het tweede pak was prut. ze plaste en poepte er dwars doorheen. heb misschien net een verkeerd pak getroffen ofzo, maar ik was niet tevreden. nu heb ik bumblies luiers en die zijn op dit moment goed bij alyssa, maar dat was juist met maatje 1 weer helemaal niks. ik kan er nog niet echt hoogte van krijgen. pampers zijn trouwens hier altijd goed geweest, maar die vind ik weer stinken als er iets in zit. liefs doris
Ik vind kruidvat luiers klein vallen, ze zitten gewoon niet zo goed bij Daimy. Hier altijd pampers active fit, koop ze wel altijd in de reclame
Ik vind kruidvat luiers klein vallen, ze zitten gewoon niet zo goed bij Daimy. Hier altijd pampers active fit, koop ze wel altijd in de reclame
Hier helemaal in het begin kruidvat luiers tot hij babydry aan kon. Ik koop nu wat in de aanbieding is pampers of kruidvat een van de twee.
Geen idee? Baby dry absorbt wat meer denk ik kijk hier eens http://www.pampers.nl/nl_NL/products_home.php
Ik heb nu nog geen luiers nodig, want onze kleine is er nog niet. Maar mijn zusje werkt op een kinderdagverblijf en daar gebruiken ze ook altijd Kruidvat luiers, die vinden ze daar het best! Etos schijnen ze daar heel negatief over te zijn, dus die neem ik maar niet. Ik heb nu een pak van Kruidvat gekocht en van pampers en van huggies. En dan kijk ik wel wat er wel en niet bevalt.
newborn gebruikte ik juist wel etos, die vond ik zachter als pampers, bij maat 2 overgestapt op pampers omdat etos toen begon te lekken
Vind etos-luiers idd ook waardeloos. SLuit bij Hannah helemaal niet goed aan. Over kruidvat-luiers ben ik ook erg tevreden, alleen koop ik ze niet vaak. Neem bijna altijd Huggies (soms Pampers). Die zijn altijd wel ergens in de aanbiediing, en dan goedkoper dan de Kruidvat-luiers!
Nou dames ik neem m'n woorden weer terug... Ik was zo tevreden over de luiers Thyron heeft vandaag hele dunne poep en dat kunnen de kruidvat luiers niet aan het lekt er gewoon via de zijkanten uit Gelukkig had ik nog een paar luiers van pampers liggen en met die geen last van lekken. Pampers lekt bij ons soms in de ochtend wanneer Thy wakker wordt maar dan heeft hij ook wel veel geplast. Kruidvat lekt dus als hij diarree heeft en hoe pffff verder LIJKT de pasvorm heel goed (schijn bedriegt, het lekt er via de zijkanten uit) Het volgende pak luiers wordt dus gewoon weer Pampers of misschien een keertje Huggies proberen.