Een poosje geleden heb ik de Kruidvat maandverband 'ontdekt'. Ik gebruikte altijd Allways, maar eigen merk is toch altijd goedkoper. Inmiddels ben ik weer naar mijn oude vertrouwde merk Allways overgestapt, want het werd heel rood en schaal tussen mijn benen van de maandverband van Kruidvat. Zijn er meerdere dames die ook weleens die maandverband gebruiken of hebben gebruikt? Gaat jullie huid hier ook van irriteren? Moet je zoiets melden bij de klantenservice op de site?
Ik ben alleen van allways. Al de andere merken vind ik nix. Wordt rood en schraal, lekt snel door, gaat scheef zitten enz. Allways rules! haha
Het kan zijn dat jouw huid daar gewoon niet zo goed tegen kan. Ik heb wel eens dat van het kruidvat gebruikt, en ook van new way. Maar ik vind dat allways het toch wat beter opvangt, daar trekt het ook goed in het verbandje en bij andere merken heb ik meer het idee dat het er wat op blijft liggen (misschien daarom ook de irritatie bij jou??) Ik hou het dus op allways, dan maar wat meer betalen (maar ik gebruik het toch niet zo heel vaak.)
Voor mij juist niet. Zowel Libresse als Always geeft problemen, ik heb liever Kotex zonder plastic bovenlaagje. Maar nog liever gebruik ik geen maandverband. Ik denk niet dat het zin heeft om het door te geven aan de Kruidvat omdat verschillende mensen er verschillend op reageren.
Ik denk dat het net zo is als luiers bij de kindjes. Per persoon verschillend hoe je huid erop reageert.
Ook ik gebruik altijd allways/alldays. Heb ook kruidvat gebruikt,maar bij mij ging het ook enorm irriteren en jeuken
ik gebruik altijd kruidvat. Maar je hebt verschillende soorten volgens mij. Ik heb altijd de kruidvat classic dat is niet met zo plastig laagje zal maar zeggen. Sterker nog ik moet zelf elke dag een inlegkruisje in helaas, en de enige die goed zijn zijn die van de kruidvat met die katoenen boven laag. Dus ook niet die met dat plastic. Denk dat het per persoon verschilt inderdaad.
toebn ik nog maandverband gebruikte gebruikte ik ook altijd always omdat dat het enige was wat niet broeide. daarna eigenlijk altijd tampons gebruikt na mijn bevallingen ook eerst always en naderhand kruidvat en libresse maar toen was er niks aan de hand. nergens last van gehad toen.
Ik heb dat van al het maandverband en tampons vind ik alles behalve fijn. Ik ben na 3 dagen stuk down under...terwijl ik netjes optijd verschoon (zelfs vaker om het juist te vookomen) maar niks helpt... Wie heeft er misschien de tip voor mij?
Het klinkt misschien niet heel fris maar misschien is dat ouderwetse maandverband iets voor je, van die katoenen dingen. Wel lastig als je buitenshuis bent, maar misschien werkt het.
Ik vind AH eigen merk 't fijnst en neemt 't ook goed op. Nu voorlopig niks nodig Laatste 2 dagen ging het wel eens een beetje irriteren maar vaak gebruikte ik dan een inlegkruisje.
Ja ik heb dat dus ook, ik moet geen goedkoop maandverband kopen, want dan krijg ik een verschrikkelijke alergische reactie van. Ik heb ook altijd always en die prima. Zoveel duurder is always ook weer niet.
Ik vond het Kruidvat maandverband ook niks,ook inlegxjes waren van slechte kwaliteit.In NL gebruikte ik van AH huismerk,nooit problemen mee.Hier gebruik ik Kotex of Carefree. Het assortiment is hier ook meer uitgebreid dan in NL.
Gebruik het maandverband van Kruidvat en heb eigenlijk geen klachten. Maar ik ben ook nooit zo heel lang ongesteld. Misschien dat dat scheelt?
Als het bij mij echt geirriteerd/stuk is, wil ik nog wel eens de sudocreme van mijn zoontje gebruiken. Dat werkt bij mij het best om de irritatie snel weer te laten verdwijnen. Zelf gebruik ik libresse of allways. Vind het beide prima te doen.
ik gebruik nu maandverband van de etos, die heeft geen plastic bovenlaagje en is per pak maar 0,89 cent.
ik kan ook alleen tegen always en niet tegen kruitvat eigen merk, vooral inlegkruisjes daarvan zorgen echt voor irritatie...
Krijg hier sowieso last van maandverband. Ook van allways. Als ik die dikke gebruik heb ik er minder last van maar na ondgesteld te zijn geweest toch echt niet gelukkig van onderen. Gebruik nu katoen. Is wel wat meer werk, maar wat een opluchting! Ik lek niet meer door, ik heb geen jeuk, en ik ben minder lang ongesteld (Ja, hoe dat kan weet ik niet, ik denk doordat het niet irriteerd het makkelijker doorloopt ofzo?)
Ik krijg juist jeuk van de Allways maandverband. Is ook niet echt charmant al dat gekrab. Maar omdat ik nooit zo heel veel bloed verlies gebruik in de inlegkruisjes van de Aldi. Gewoon de normale... zijn niet zo lomp groot en blijven goed zitten. Groetjes Cyntje78