ja waar laten jullie eigenlijk goed en goedkoop je digitale foto's afdrukken? ben eigenlijk wel nieuwsgierig, ik laat het eigenlijk altijd bij de hema doen mara wil ook wel wat anders proberen maar hoe is dan de kwaliteit?
Ik doe het via een site op internet ... zeer goede kwaliteit binnen 2 dagen in huis en je betaald maar 5 cent per foto .. Ik had laatst 30 foto's voor 3.50 ( incl verzendkosten ) ..
Ik doe het eigenlijk altijd via kruitvat ben te lui om te kijken of het ergens anders ook goed is hahah. Ik ben tevreden over kruitvat
HAHAHAH super, heb je net het kruidvatkrantje gelezen soms?? ik echt anderhalf uur geleden en worstel me nu door een stuk of 1000 fotos en dacht, ik ga er een topic over openen omdat ik het nu wel even zat ben! ik weet het ook nog niet, ik heb al wel eens een album bij hema laten maken, die is supermooi geworden maar die van kruidvat zijn een stuk goedkoper.. normaalgesproken hebben die wel mooie fotos Groetjes!
nee de nieuwe folder krijgen wij pas op dinsdag of soms woensdag pas...dus dan missen we de meetse leuke aanbiedingen weet je kan ook online de folder bekijken maar dan zie ik de helft over het hoofd maar het gaat om losse foto's wil ze zelf inplakken vind ik veel leuker om te doen
Hier juist slechte ervaringen met Kruidvat. Ik had eens foto's besteld in verschillende formaten en het klopte van geen kanten. 1 foto had ik groot laten afdrukken, want die wou ik ingelijst cadeau doen aan iemand. Nou, kwam gewoon 1,5 cm tekort. Ik gemaild, kreeg eerst alleen een mail terug met 'meest gestelde vragen en antwoorden'...Toen weer gemaild, kreeg als antwoord dat er wel eens een paar mm verschil in kan zitten. Een paar mm, dit was 1,5 cm? Die foto zag er ingelijkst dus niet uit. Ook de andere formaten klopten niet. Daarvoor had ik wel eens foto's bij Kruidvat besteld en dat ging goed, maar na deze ervaring heb ik er nooit meer iets besteld.
ik bestel ze altijd bij de blokker. ik vind dat programma ook fijn. ik deed het eerst bij de ah maar dat programma werkt niet fijn.
@chantal1984 is dat die via de wij jonge ouders ? die gebruik ik altijd. kreeg van de week van babywalz ook een aanbieding, en dat is dezelfde site. die firma kwam als beste uit de test van consumentengids, en ze hebben ook vaak leuke aanbiedingen (vergrotingen, foto op canvas)
Wij doen 't meestal gewoon bij de fotograaf (meer uit gemak), maar de laatste keer bij de blokker, en daar waren we ook erg tevreden over.
Via wij jonge ouders is inderdaad fijn, en maar 5 cent per foto. Is volgens mij webprint, daar kom je ook uit als je via Ziggo foto's wilt bestellen. Snelle levering en goede kwaliteit.
Heb het van de week voor het eerst gedaan via de wij jonge ouders fotoservice en vind het echt super. Echt goedkoop, snel en goede kwaliteit. Mijn zusje had het bij de hema gedaan en moest behoorlijk wat meer betalen en ze hadden bovendien sommige foto's verkeerd 'afgeknipt'. Had ze ineens een half hoofd op de foto..
webprint.nl maar dat is volgens mij dezelfde als van wij jonge ouders... Dat afmetingen niet kloppen, heeft overigens te maken met de instellingen van het fototoestel waarmee de foto genomen zijn. Wat dat betreft maakt het niet uit waar je de foto besteld, want dat is dus overal zo. Als je je camera zelf in kan stellen, moet je hem op 2:3 zetten, in plaats van 3:4 ..
@athina: dat klopt niet altijd. Mijn zusje had namelijk een aantal foto's besteld die ik ook had besteld, maar bij haar hadden ze de foto heel raar aangepast en bij mij dus niet. Terwijl het dus dezelfde foto met hetzelfde formaat was en dezelfde instellingen.
Ik heb ook niet zulke goede ervaringen met de kruidvat. 1 keer kwamen er blanke foto's. Teruggestuurd en heb mijn geld nooit terug gehad (maar ook geen zin om er achteraan te zitten, het was maar 6 euro ofzo... mij de moeite niet).