Ik gebruik AH maandverband en vind het net zo goed als de duurdere merken. Even topicje stelen met een vraag ; ) Vanaf na mijn bevalling krijg ik mega irritatie na tampon gebruik : S Nu gebruikte ik vóór mijn zwangerschap al etos tampons en nu na 1 tampon heb ik al zo een jeuk en branderig gevoel. Ligt het aan de tampon van etos nu of aan de tampon algemeen? Iemand dit meegemaakt? Liefs
Ik gebruik soms ook die van kruitvat,de inlegkruisjes. Heb er geen last van. Loft van aldi vind ik het beste.
Oja Loft van de Aldi heb je natuurlijk ook nog. Vind het alleen irritant dat er geen plakbandje aanzit, wat je bij Allways wel hebt, dan kun je je vieze maandverbandje er weer inrollen en dichtplakken, dat doe ik altijd tenminste. Maar Loft kan ik ook wel weer eens kopen. Maar heb net voor het weekend weer nieuwe gekocht bij de Appie van Allways. Dat was 2 halen 1 betalen dus eerst die maar eens opmaken hierna...
Gisteren was ik in de Shlecker of ik weet niet juist hoe je de naam schrijft. En daar had je zwarte inlegkruisjes,dat had ik nog nooit gezien.
Voor de zwangerschap zweerde ik bij Libresse.. Maar na de bevalling werd dat een drama, en nu zit ik bij de Always club... Tampons doen het ook niet zo lekker na de bevalling, maar soms moet het..