Nouja, ik begin dan toch steeds meer te twijfelen aan die kruidvat testen hoor... Ik lees dat er best veel na afleestijd alsnog posi kleuren. Natuurlijk is er een verschil tussen 5 minuten en een uur, maar als het van die lichte strepen zijn die alsnog donker kleuren, ga je er toch vanuit dat ie positief is.
Alle keren (2x) dat ik na de afleestijd alsnog een streepje kreeg, bleek ik ook echt zwanger. Eén keer een miskraam, één keer een goede zwangerschap. Mogelijkheid is ook dat je niet vals positief test, maar een hele vroege miskraam hebt en dus het hcg snel weer terugloopt.
Ik vind gewoon niet dat ze als artsen dit soort uitspraken mogen doen. Niemand weet of je zwanger raakt en of het de volgende keer raak is. Wellicht ben ik daar te hard in, maar dat is iemand toch valse hoop geven? Wat mij betreft: een maand rust en dan weer op naar mijn volgende cryo terugplaatsing. Zit pas in mijn eerste poging met genoeg cryo's, dat is mijn geluk. Gelukkig is bij mijn man alles goed, maar bij mij dus niet. Wat betreft de KV testen, je hoort de laatste tijd alleen maar dat ze vals testen na afleestijd. Bij mij waren ze dit keer wel echt positief, want de bloedtest heeft het uitgewezen. Heb je al eens een andere test ertegenaan gegooid? Je bent immers al een aantal dagen overtijd toch?
Nog niet... Te duur. Manlief vind dit al te ver gaan. Zonder lullig te willen doen; hij denkt we mochten gelijk naar de gyn bij een (licht) posi test, dus waarom andere dure testen gebruiken? T is meer mezelf. Ik ben nog niet ongi, heb nog steeds het gevoel dat het echt raak raak is, maar ik durf eigenlijk niet nog een test te doen!
Ik heb in maart de kruidvat test gedaan, had binnen 1 minuut een flinke positieve test. 3 dagen daarna werd ik gewoon ongesteld.
dan is het geen valspositieve test, maar gewoon een vroege MK, zoals in de meeste gevallen wanneer vrouwen zeggen dat het een vals positieve test was snel word al gezegd dat ze dus vals positief zijn, omdat ze bijv een uur na de test toch gingen vloeien Ik heb al heel wat KV testen versleten en never nooit vals positief getest... gewoon omo-wit als ik ook niet zwanger was...maar daar verschenen echt nooit valse lijntjes op, ook niet na uren drogen
@pandora: Heb iid ook nooit vals posi getest met deze testen, alleen ze worden niet donkerder! Steeds lichter, met ongi tot gevolg. Nu 5 dagen na de laatste (licht) posi test, en natuurlijk de waardeloze test van zondag nog altijd geen ongi. Ik krijg er weer een beetje hoop van . Vorige maanden was het testen, lichter, en dezelfde dag/ volgende dag al ongi. Mijn (.)(.) doen ook echt verschrikkelijk zeer. Heb de afgelopen dagen wel een aantal keer buikpijn gehad dat ik dacht: nu is het klaar... Maar mijn bm is nog steeds hard en gesloten. En ik blijf met vlagen misselijk. (kan natuurlijk ook de wens van de gedachte zijn)
ik zou vandaag gewoon nog even een testje halen meid, zo in de zenuwen is ook niks...zie dat je 5 dagen over tijd bent Test je vandaag weer negatief, dan kun je er denk ik ook vanuit gaan dat dit klopt
Mijn gemiddelde cyclus berekend op 25 dagen zou ik nu 5 dagen overtijd zijn ja. Hij verschild van 36 dagen (1e maand stoppen met de pil) na 22 dagen 26 dagen 24 dagen.. etc. Langste was 26 dagen tot nu toe. Begrijp er niets van dat het nu ineens weer boven de 30 dagen komt! Toch een late eisprong gehad misschien?? Ik heb er nog 1 liggen (van de kruidvat haha). Dan toch maar morgen vroeg doen denk ik.
je kunt 'm gewoon nu doen hoor...ik teste 's-middags na een aantal glazen drinken en 10 keer pissen, donkerder dan met ochtend urine
ik heb ook altijd met middagurine getest.... blijkbaar is mijn middagurine dan geconcentreerder dan ochtend urine.... ik zou zeggen testen!!!!!!!
Tja... Van de week met middag urine was ie weleenswaar licht, maar hij was er. De dag erna met ochtend was ie nagenoeg negatief. Man steeds als ik naar de wc ga pffffffffff... Heb n weeig gevoel in mijn onderbuik. Geen pijn, maar toch bang dat de duivel met me mee gaat naar de wc.
Ja, hier hebben indrooglijntjes beide keren betekend dat ik zwanger was en dan testte ik 2/3 dagen later gewoon positief, wel lichte streepjes, ik zit blijkbaar niet zo hoog qua HCG )
Getest! Net zo licht als zondag ochtend! Er zit wel iets van hcg, want het reageert wel, maar het had veel donkerder moeten zijn! Ik zit hier gewoon te janken! heb net de ha gebeld voor de verwijzing naar de spoed gyn. Dat was ook afgesproken met de gyn, maar die klojo wil m pas morgenvroeg afgeven. Nu te druk.... Dus dan zou ik morgen of overmorgen bij de gyn terecht kunnen... Bah bah.. Klote zo!
Apie, je zou ook de gyn vast kunnen bellen voor een afspraak, haal je morgen vroeg die verwijzing op. De gyn heeft toch zelf gezegd dat je gelijk moet komen!
Hey mel! Jij ook hier Ja ik vind het niet leuk meer! Ik heb de gyn net gebeld. Ik mag hoe dan ook morgen komen. Dus om half 2 morgenmiddag hoop ik wat wijzer te worden. Waarschijnlijk een echo en bloedtest. Ze waren het toch wel met me eens dat 4x vmk wel heel erg vaak is. Er wordt ook een echo gemaakt van mijn linker borst. Die doet heel pijn en is heet. Mogelijk toch een borst ontsteking. Ik snap het gewoon niet. Dat bevruchten gaat steeds goed, en dan een week na de innesteling gaat het fout! nu heb ik er geen meer voor morgen ochtend mel, dus ik ben bang dat je alleen 'moet' testen......Lekker solidair he!
Apie, fijn dat je morgen terecht kan! Morgen samen testen is mij ook niet gelukt, zie het chica's topic..