Siem is morgen 6 maanden en we hebben het mooi uitgekiend, morgen ook over op flesvoeding nr 2. Nu drinkt siem 4x 210/7 en dat ging tot enkele dagen terug op. Op het pak nr 1 staat 4x 180/6 wat mag, kaar cb gaf aan 210/7 mag maar is de max. Nu staat er op nr 2 3/4 flessen 180/6 Mag je dan ook 210/7 ? Siem eet zijn fruit heel goed, groente en aardappel super en af en toe liga/soepstengel/ broodkorst. Ook drinkt ie 50 cc water/diksap of lauwe thee. Nu wil ik morgen ook starten met brood tussen de middag. Zal ik op 4 x 210/7 blijven of evt naar 180/6 gaan?
Je mag max 24 schepjes per 24 uur geven dus nee, jij mag geen 4x210/7 geven. Wél 4x180/6 dat is echt de max. Redt je dat niet moet je nog even de nr 1 geven tot het wel kan. Nr 2 verzadigd ook wat meer dus wie weet redt hij het wel.
Oja, kon mijn bericht niet editen dus vandaar nieuwe reactie: Sommige kijken niet op een extra schep bij nr 1 en/of nr 2 maar het staat niet voor niets de max op het pak. Je kan beter een maand extra nr 1 geven dan teveel van de nr 2 want dat is weer een andere samenstelling.