14 februari ongesteld cyclus 38 dagen dus zou 22e ongesteld moeten worden nu 10 dagen overtijd en wel een positieve ovutest maar negatieve zwangerschapstest.. daar klopt toch niets van?
Hmm hoelang ben je van de pil af??? En heb je een foto van je ovu test??? En misschien heb je wel nu je ei.. Kan..!!
ik ben niet aan de pil ..al 3 jaar niet (heb een dochtertje van 14 mnd) maar hoe kan mn ei er nu al zijn dan? bij een menstruatie van 38 dagen?
Misschien is je cylcus korter?? Want idd je ovu test is echt positief.. En ik neem aan dat je bedoeld met de 22e april??
dit is trouwens de allereerste keer dat ik een ovutest doe..de buuf had ze liggen en zei dat ze positief kunnen uitslaan als je zwanger bent.. maar verder wel 3 negatieve zwangerschapstesten..
Ja dit is wel vreemd idd.. Ik denk idd ook aan een langere cyclus.. Maar mocht je het niet vertrouwen idd naar de HA
hmzz nu ook veel slijm.. dus lijkt idd een eisprong te zijn.. die had ik 14 dagen geleden ook al maf maf maf
14 febr menstruatie 34 dagen ertussen 20 maart eisprong terwijl ik 22 maart ongesteld had moeten worden (38 dagen cyclus) 12 dagen ertussen 1 april eisprong (ovulatietest positief!) raar?! zo dus... moet ik de dokter waarschuwen?
Tja als je negatief test, dat zegt genoeg denk ik. Sommige mensen hebben wel eens 2 eisprongen per cyclus wist je dat? Ik heb dat regelmatig. Misschien is dat bij jou ook ht geval? Dan duurt je cyclus ook langer. En anders even een kruitvat test doen. Dan weet je het helemaal zeker
Meid Kruidvat ovulatie testen geven meestal vals uitslag. Hij gaf bij mij, 6 dagen lang vet positief.. Liefs,
een ovutest van kv moet je wat kennen. ze geven bij mij heel de cyclus door twee gelijke strepen. enkel als de teststreep donkerder is dan is hij positief. dit duurt wel 4 dagen.