Kruidvat ovulatie test oplopend?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ann0000, 17 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann0000

    Ann0000 Lid

    17 aug 2020
    26
    21
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    11 juni heb ik een curettage ondergaan. Na 7 weken werd ik voor het eerst weer ongesteld. Nu willen wij het weer proberen en ben ik aan het testen met Kruidvat ovulatie testen. Normaal gesproken heb ik een cyclus van +- 32 dagen. En zou ik morgen mijn ovulatie hebben.

    mijn vraag is; zijn deze testen oplopend of negatief?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    #2 Kramertje, 17 aug 2020
    Laatst bewerkt: 17 aug 2020
    Ovulatietesten hoeven niet op te lopen. Deze kunnen ook zomaar vanuit het niets knallen. Sowieso zit hier geen positieve ovulatietest tussen en zijn ze dus allemaal negatief. Op welke dag van je cyclus zit je nu? En hoelang is je luteale fase doorgaans?
     
  3. Ann0000

    Ann0000 Lid

    17 aug 2020
    26
    21
    3
    Vrouw
    oke, fijn om even te weten wat een ander er van vind. Als je iets graag wilt ga je allerlei dingen zien op die testen.

    ik zit nu op dag 17 en voor de curettage werd ik 2 weken na ovulatie ongesteld.
     
  4. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Het kan best zijn dat na je curettage je cyclus wat van slag is en je nu een wat langere cyclus hebt. Uiteraard kan het ook zo ijn dat je test morgen vanuit het niets ineens positief is. Heb je deze testen al vaker gebruikt en knallen ze echt bij je? Bij mij werken deze niet zo goed en gebruik zelf de sensitest of zwanger&kids dipsticks, deze geven mij meer duidelijkheid.
     
  5. Ann0000

    Ann0000 Lid

    17 aug 2020
    26
    21
    3
    Vrouw
    Ik denk dat me cyclus iets van slag is. 3 jaar geleden dat we voor ons eerste kindje gingen was na het verwijderen van me spiraal me cyclus ook lang na 6 maanden was het gelukt.

    Afgelopen mei ongepland maar gewenst zwanger, helaas een curettage. Nu we er van geproefd hebben willen we graag gaan voor de 2de. Maar geduld hebben dus..
     
  6. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Er zit helaas niets anders op. Gewoon rustig blijven doortesten! Heel veel succes en ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie!
     

Deel Deze Pagina