He dames, Ik heb even jullie ogen nodig. Ik sta zelf helemaal te shaken! Net een test gedaan (op 13 of 14 dpo, volgens FF 13, maar volgens mezelf 14) en volgens mij is hij positief. Wat denken jullie? (foto staat in mn album) En oh wat ben ik bang!! Mijn verhaal: ->zwangerschap 1: eind juni had ik (na 11 maanden proberen) eindelijk een positieve test. Wat waren we gelukkig!! Helaas ging het bij 11 weken mis (half aug) ->zwangerschap 2: begin september had ik weer een eisprong en we hebben toen ook gewoon seks gehad (ik dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen als de eerste keer bijna een jaar had geduurd). Eind sept weer een positieve test, maar had steeds wat bloedverlies dus had er geen vertrouwen in. En ja, half okt ging het weer helemaal mis... We hadden besloten om het nu dus even rustig aan te doen, want twee keer achter elkaar was wel heavy om te verwerken. Bovendien wilde ik naar de gyn om het te laten onderzoeken. Daar ben ik laatst geweest en moet ook bloed laten prikken enzo... ->Maar nu, zwangerschap 3????: we hadden vrijdags seks gehad (zonder iets). Zondag werd mijn ovutest positief, dus toen even de rem erop. Maandag of dinsdag een ovu gehad. Nooit verwacht dat dat tot iets zou leiden. Ik bedoel 3-4 dagen van tevoren en maar 1 keer. What are the odds? Eerst een jaar niks en vervolgens 3x achter elkaar... Ik geloof het bijna niet, maar de test is echt positief. (maar willen jullie toch even kijken ?) Oja, waarom ik die test deed terwijl ik dacht dat het toch niet kon: normaal heb ik altijd 2-3 dagen spotting voor het op dpo 14 of 15 echt losbreekt. Nu echt helemaal niks. En ik voelde weer vanalles... Ow, please!!! Laat 3x scheepsrecht zijn!! Thanks voor het lezen van mijn stuiterverhaal. Kan wel janken en lachen tegelijk en ben doodsbang en dolgelukkig tegelijk... Liefs Dawnie
Ja zeker wel positief! ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan meid.. Zou echt te gek zijn toch!
Ik zie hem ook Ik ga zóó hard voor je duimen dat het deze keer gewoon goed gaat! Veel geluk meid. Groetjes Gwen
Ooooh ik zie hem ook! Ik feliciteer je alvast voorzichtig. Wat spannend zeg. Wel toevallig, wij hadden ook net een afspraak staan bij de gyn, omdat het nog zolang duurde na mijn mk dat ik zwanger werd. En toen kregen we dus een echo! En zie onder het resultaat. Ik hoop voor jou dat het ook zo mag gaan.
Ik zie ook een streepje hoor! Als ik jou was zou ik nog een kruidvat test er tegenaan gooien. Die zijn lekker gevoelig!
Ik zie hem ook! Alvast een voorzichtige proficiat! Inderdaad er nog een andere test tegen aan gooien.. Misschien een kv voor 5 euries?