Ik heb net een kv test gedaan (2 voor 5 kon ik trouwens nergens vinden, bestaan die nog? wel 2 voor 12) en er kwam echt een inimini streepje tevoorschijn, meer een hele hele dunne pennestreep. Ik moest 'm goed in het licht houden en kantelen, maar er staat echt iets. Op de foto is het helaas niet goed te zien dus ik stuur 'm niet mee, maar dat zegt misschien al genoeg... Maar toch, heeft een van jullie ervaring hiermee? Is het hgc niveau misschien nog niet hoog genoeg of wil ik gewoon te graag iets zien Ik heb trouwens geen idee wanneer mijn NOD is, ben te onregelmatig daarvoor. Denk dat ik rond de 15e mijn ei heb gehad en vanaf 21e 3 dagen heel minimaal gebloed. Zou het dan toch....!!!!!
het moet toch ook echt een kleurtje zijn dan die streep? En zover ik weet bestaan die 2voor5euro nog?
klopt inderdaad, het is een heel inimini blauw streepje en heel licht...maar er zit toch echt iets. ik zal nog eens goed gaan zoeken bij de kv of misschien hebben ze bij de mijne niet die van 2voor5, wel jammer want kost allemaal boel centjes zeg
nee want die zijn er nog wel mischien waren ze op? is de streep even breed? heb zelf eigenlijk geen ervaring met die testen alleen die 2voor5euro....
ik zal nog eens goed kijken, het streepje is veel dunner, echt een pennestreepje...over paar dagen maar nog eens testen