Lieve dames, Zouden jullie me ff willen steunen....door hopelijk wat duidelijkheid te geven. Na een medische molen ivm baarmoederverklevingen, had ik eindelijk weer groen licht en weer een kans op zwangerschap. Nu heb ik vd week (eergister) een zw. testje gedaan van etos. Na 5 min zag ik een lijntje, heel heel licht, maar dat zag ik donderdag nog niet en aangezien mn temp nog vrij hoog is, (37.0-37.2), kreeg ik ineens hoop. Gister kon ik t niet laten om weer een testje te doen, een kruidvat 2v 5, en pas tegen t eind, als t niet al na de 5 min was, een heel licht streepje, moest goed kijken. Vandaag weer en dat streepje is zeker niet donkerder geworden. Kan het dat het Zooooo langzaam donker wordt of moet ik toch rekening houden met dat die zwangerschap niet doorzet. Weet dat het altijd mis kan gaan, en dat bloedtesten meer duidelijkheid geven, maar wil nog even niet naar doktoren na Ma en verklevingen. Hoop dat jullie hier wat meer kennis over hebben.ik hoor t graag, dank je wel alvast!
Opzich ziet je kaartje er heel mooi en hoopvol uit. Maar je hebt sowieso twee verschillende testen gedaan en die kun je niet met elkaar vergelijken en tegenwoordig zijn de kvtesten niet zo duidelijk en als je ze 2 dagen achter elkaar doe kan het natuurlijk nog zijn dat de testen er hetzelfde uitzien aangezien hcg officieel gezien om de 2 a 3 dagen verdubbeld. Dus vandaag of morgen nog een kvtest doen of een test van dat andere merk succes duim voor je. Xxx joyce
Ik ben het met Joyce eens. Je moet twee testen van hetzelfde merk vergelijken. En HCG verdubbelt om de dag. Dus als je vandaag test, moet je test overmorgen duidelijker zijn. Geen dagelijkse testen vergelijken, want dan zul je misschien weinig verschil zien. Succes!